Home » Articole » EXCLUSIV Scrisoarea Comisiei Europene. De ce a suspendat Bruxelles-ul banii pentru Transporturi din a treia cerere de plată: Legături ierarhice la selecția șefilor pentru companiile de stat, licitații feroviare cu probleme / Detalii: cum a pierdut metroul de Cluj finanțarea

EXCLUSIV Scrisoarea Comisiei Europene. De ce a suspendat Bruxelles-ul banii pentru Transporturi din a treia cerere de plată: Legături ierarhice la selecția șefilor pentru companiile de stat, licitații feroviare cu probleme / Detalii: cum a pierdut metroul de Cluj finanțarea

22 oct. 2024
EXCLUSIV Scrisoarea Comisiei Europene. De ce a suspendat Bruxelles-ul banii pentru Transporturi din a treia cerere de plată: Legături ierarhice la selecția șefilor pentru companiile de stat, licitații feroviare cu probleme / Detalii: cum a pierdut metroul de Cluj finanțarea
Sursa foto: Inquam Photos / Cristi Vescan
Ascultă articolul

Comisia Europeană a suspendat 80 milioane de euro din cererea de plată numărul 3 din PNRR pentru nereguli legate de numirile la companiile de stat din Transporturi, pentru probleme parțiale la licitații de modernizare a infrastructurii feroviare, dar cu șanse să fie rezolvate, dar și pentru probleme la metroul de la Cluj, deși, pentru acest din urmă obiectiv, întreaga sumă – circa 300 de milioane de euro – va fi suspendată definitiv, arată o parte din scrisoarea Comisiei Europene obținută de Economedia.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Comisia Europeană a suspendat în total circa 1,1 miliarde de euro din a treia cerere de plată din PNRR, conform informațiilor Economedia. Șase jaloane din 74 au fost considerate neîndeplinite satisfăcător. Într-un material anterior, am descris deja lanțul de influențe politice prin care au fost numiți șefii companiilor de stat din Energie, jalon pentru care Comisia a suspendat o plată de 300 de milioane de euro.

Cererea de plată mai conține trei jaloane legate de Transporturi care au întâmpinat probleme majore, respectiv: semnarea de contracte pentru 50% din lucrări legate de modernizarea infrastructurii feroviare, numirea șefilor la companiile de stat CNAIR, CNIR, CFR, Metrorex și CFR Călători și semnarea contractelor pentru 50% din lucrările la metroul din Cluj-Napoca. Economedia a scris deja, din august, că metroul din Cluj-Napoca pierde finanțarea de 300 de milioane de euro din PNRR.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Top Articole