Home » atributii » EXCLUSIV Probleme neprevăzute la construcția metroului spre Aeroportul Otopeni/ Interviu cu președintele Consiliului de Administrație al Metrorex

EXCLUSIV Probleme neprevăzute la construcția metroului spre Aeroportul Otopeni/ Interviu cu președintele Consiliului de Administrație al Metrorex

24 aug. 2024
EXCLUSIV Probleme neprevăzute la construcția metroului spre Aeroportul Otopeni/ Interviu cu președintele Consiliului de Administrație al Metrorex
Sursă foto: Călin Munteanu
Ascultă articolul

Construcţia Magistralei 6, lina de metro care va lega Bucureştiul de aeroportul internaţional Henri Coandă,  întâmpină unele probleme neprevăzute. Lucrările la Secţiunea Sud „1 Mai – Tokyo”, care va cuprinde şase staţii noi (n.r – Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo) au început, în decembrie anul trecut, la suprafaţă, iar acum avansează şi în subteran. Construcţia ar fi trebuit să înceapă însă, mai devreme, încă din toamna trecută, dar autorizaţia necesară a fost eliberată cu întârziere.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
  • Sâmbătă, 24 august, încep restricții ale traficului rutier în zona 1 Mai din Capitală, pentru lucrări la magistrala de metrou M6 către Aeroportul Otopeni.

Mihai Barbu, preşedintele Consiliului de administraţie al „Metrorex a explicat, pentru Economedia: „Se lucrează susținut pe tronsonul 1 Mai –Tokio, la pereții mulați laterali și la pilonii tuturor stațiilor. Birocrația ne împinge însă în afara termenelor contractuale. Mai precis, oamenii care nu vor să-și asume pentru că, ştiţi cum este, e mai convenabil să nu faci, că sigur nu greșești. Mai intervin și situații neprevăzute inițial, cum ar fi rețelele de utilități necunoscute din subteran. Deja sunt rețele de utilități pe care nu le recunoaște nimeni, unele funcționale altele nu. Trebuie să  identificăm proprietar , să le relocăm , iar aceste operațiuni necesită timp și costuri suplimentare”.

Lucrările la structura magistralei 6, Secţiunea “1 Mai – Tokyo”, trebuie să fie gata, conform contractului, în anul 2027. Între timp, Metrorex vrea să înceapă şi restul de investiţii în tehnologiile şi echipamentele necesare pentru punerea trenurilor în circulaţie.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole