Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Construcţia Magistralei 6, lina de metro care va lega Bucureştiul de aeroportul internaţional Henri Coandă, întâmpină unele probleme neprevăzute. Lucrările la Secţiunea Sud „1 Mai – Tokyo”, care va cuprinde şase staţii noi (n.r – Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo) au început, în decembrie anul trecut, la suprafaţă, iar acum avansează şi în subteran. Construcţia ar fi trebuit să înceapă însă, mai devreme, încă din toamna trecută, dar autorizaţia necesară a fost eliberată cu întârziere.
Mihai Barbu, preşedintele Consiliului de administraţie al „Metrorex” a explicat, pentru Economedia: „Se lucrează susținut pe tronsonul 1 Mai –Tokio, la pereții mulați laterali și la pilonii tuturor stațiilor. Birocrația ne împinge însă în afara termenelor contractuale. Mai precis, oamenii care nu vor să-și asume pentru că, ştiţi cum este, e mai convenabil să nu faci, că sigur nu greșești. Mai intervin și situații neprevăzute inițial, cum ar fi rețelele de utilități necunoscute din subteran. Deja sunt rețele de utilități pe care nu le recunoaște nimeni, unele funcționale altele nu. Trebuie să identificăm proprietar , să le relocăm , iar aceste operațiuni necesită timp și costuri suplimentare”.
Lucrările la structura magistralei 6, Secţiunea “1 Mai – Tokyo”, trebuie să fie gata, conform contractului, în anul 2027. Între timp, Metrorex vrea să înceapă şi restul de investiţii în tehnologiile şi echipamentele necesare pentru punerea trenurilor în circulaţie.
Citește integral pe economedia.ro
Articolul continuă mai jos