Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Compania chineză BYD inundă piețele cu mașinile sale – în timp ce SUA fac tot posibilul să țină la distanță marca în plină expansiune. Cum reușește, explică Bloomberg.
Malta, un mic arhipelag din Marea Mediterană, ar putea părea că nu merită atenția unei noi mărci auto perturbatoare. Națiunea cu puțin sub 564.000 de locuitori este cunoscută ca o destinație turistică însorită, cu faleze calcaroase, temple antice și reglementări laxe. Aproximativ 7.200 de mașini noi au fost înmatriculate în țară anul trecut, aproximativ a șaptesprezecea parte din volumul vândut într-o singură zi în SUA. Cu toate acestea, piața malteză nu este prea mică pentru BYD Co., gigantul chinez al vehiculelor electrice.
Toamna trecută, în Malta, BYD a început să vândă Atto 3, un crossover compact complet electric. Îndepărtați logo-ul futurist al companiei și acesta pare aproape imposibil de distins de alte SUV-uri mici și sportive. Dar la interior este plin de plăceri, inclusiv scaune încălzite din piele vegană și un ecran tactil rotativ la 360 de grade. Bateria de 60 de kilowați oră îi oferă o autonomie de 260 de mile, suficientă pentru a înconjura insula principală a Maltei de două ori. Și după standardele europene, este ieftin, la aproximativ 28.000 de dolari. Este o noutate în Malta. Dar adevăratul motiv pentru care BYD intră în cel mai mic stat membru al Uniunii Europene? Locul preferat al companiei sunt piețele emergente și țările care nu au o industrie auto internă de apărat. Asta înseamnă mai mult de 10 milioane de mașini”.
Citește integral pe economedia.ro