Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Care sunt cele mai cunoscute proiecte cu fonduri europene și în ce zone din țară se știu mai multe lucruri despre ele? Politica de coeziune este cunoscută în rândul tinerilor, sau doar au auzit în treacăt despre aceasta? Care este legătura dintre cei cu familii în diaspora și informarea despre fonduri europene? Care sunt sursele de informare ale tinerilor?
Toate aceste subiecte au fost incluse în sondajul de opinie la nivel național în rândul tinerilor 18-35 de ani, derulat la solicitarea G4Media de către Mercury Research, în perioada octombrie-noiembrie 2025, în cadrul proiectului COHERO4EU – „Eroii coeziunii: bune practici și perspective din România”.
Luni, 24 noiembrie, începând cu ora 15.30 detaliile vor fi discutate la dezbaterea live organizată de G4Media și Europuls:
Câteva idei din rezultatele sondajului:
Articolul continuă mai jos
Dezbaterea va fi transmisă pe site-urile G4Media și Europuls și pe canalele social media.
Proiectul COHERO4EU își propune două obiective principale: să informeze transparent și constant publicul despre beneficiile politicii de coeziune și să crească gradul de conștientizare privind rezultatele acestor investiții europene la nivel local și național.
Pentru atingerea acestor obiective, COHERO4EU derulează o campanie editorială și de comunicare, cuprinzând articole, reportaje video, interviuri cu beneficiari, analize de impact, workshopuri și mese rotunde. Prin aceste acțiuni, se urmărește scoaterea în evidență a poveștilor și exemplelor de bune practici din comunitățile care au beneficiat direct de fonduri europene.