G4Media.ro

Drumul național între Margina şi Holdea, care suplineşte o bucată lipsă din…

sursa foto: Facebook/ Cătălin Drulă

Drumul național între Margina şi Holdea, care suplineşte o bucată lipsă din autostrada Lugoj – Deva, a fost asfaltat

Cătălin Drulă a anunţat că s-a încheiat asfaltarea pe DN 68A între localităţile Margina din judeţul Timiş şi Holdea, judeţul Hunedoara. Această porţiune de drum de 22 de kilometri suplineşte lipsa autostrăzii Lugoj – Deva – lotul al doilea pentru care avansează demersurile, a mai precizat ministrul Transporturilor.

„Asfaltare încheiată pe DN 68A + avansăm pentru Lugoj – Deva, Lot 2. Am fost astăzi într-o vizită pe DN 68 A Margina Holdea, acolo unde, în ultimele luni, s-au făcut lucrări de reabilitare. Am vrut să mă asigur că ne vom încadra în termenul promis acum 2 luni, pentru finalizarea proiectului: 10 iulie”, a scris pe Facebook Cătălin Drulă.

Ministrul Transporturilor a mai precizat că asfaltarea este finalizată pe acest sector de drum şi că mai rămân de realizat marcajele..

”Şi aşa va fi: lucrările sunt pe ultima sută de metri – asfaltarea este gata şi mai rămâne pentru săptămâna viitoare finalizarea ultimelor marcaje şi acostamente.
Mă bucur să văd că am reuşit să readucem la un standard decent în câteva luni acest drum, care până acum a avut parte doar de cârpeli şi pe care se circula ca în Evul Mediu. Pe circa 4 km a fost nevoie de lucrări mai complexe, de refacere a fundaţiei, pentru care s-au folosit, spre exemplu: 7.000 de tone de mixtură asfaltică; 18.000 de tone de piatră spartă; 19.000 de tone de balast; geocompozit antifisură şi geocompozit anticontaminare – pe 30.000 de metri pătraţi. Pe cei aproximativ 6 km care aveau fundaţia neafectată, Regională de Drumuri Timişoara a aşternut asfalt nou: 2 straturi + geocompozit antifisură”, a mai scris Drulă.

Cătălin Drulă a anunţat, de asemenea, că avansează demersurile pentru realizarea lotului 2 al autostrăzii Lugoj – Deva.

”Da, aceste lucrări de reabilitare erau necesare, dar asta este doar o soluţie temporară. Trebuie să închidem sectorul-lipsă din A1, Lugoj-Deva Lot 2, sectorul tunelelor. Patru ani s-au pierdut pentru acest proiect, pe care l-am deblocat în primăvară şi, pe 10 mai, s-au depus în sfârşit candidaturile constructorilor la faza de precalificare. Lotul 2 este propus pentru finanţare prin PNRR. În săptămânile următoare va fi anunţată lista scurtă cu primii 6 calificaţi în cadrul licitaţiei”, a adăugat ministrul Transporturilor.

sursa: News.ro, sursa foto: Facebook/ Cătălin Drulă

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Bravo Cătălin, ne-am saturat de toți, mai vrem și fapte!

  2. Sa fie gata!
    După 20 iulie trec pe acolo!
    Daca nu e fluid si securizat traficul pe acest segment primesti 5000 (cincimii ) review-uri pentru demisie!
    Pune lenesii sa monteze si separatoare pe axul drumului!

    • Tot 5 mii le-ai dat si celor din urma care chiar ca nu ai facut nimic pt infrastructura, transporturi?
      Sau alora nu, ca erau din pesede si macar au promis.

    • Si flori nu vrei? Numai in romania e plin de separatoarele alea de kkt. Ca la noi linia continua e pusa doar la misto. Vino cu bani de acasa daca tot ai asa pretentii.

    • @andrei: Pot sa iti spun ca si in USA si Canada e plin de ele. Google de exemplu Marine Way Vancouver si ia la intamplare cateva imagini. Sau East West Connector Richmond BC. Sau Annacis Highway Sau Sea To Sky Highway. Si daca mai vei iti mai zic din zona mea.

  3. Prin Moldova, Dobrogea ce se mai intampla?

    • Bine merci!
      In Moldova se moare pe capete iar în Dobrogea ai pod de vis la Brăila.
      Banatu-i fruncea!

  4. Drula tata, baga buldozeru in ongistii din partidul vostru….studiul transmis Comisiei Europene in 2011 e un fake cap coada…studiind documentele aflate la Comisia monumentelor naturii-Academia Romana si datele de la Universitatea din Brasov, aia de fac studii pe ursi de la infiintare, in zona nu prea au fost identificate urme de urs din 1974…culoarul era cu vreo 100 km spre Sibiu, dar asa a visat o ongista..nu spun nume ca nu e frumos.
    Autostrada trebuia sa fie gata de vreo 5 ani, si cu 150 mil euro mai ieftin

    • @Biggus Dickus: Greu cu tunelele!. Nu a facut nimic nici acum, nici cand era consultant pe vremea zeroului Ciolos. Reabilitarea acestui drum este in mare masura abureala PR.
      Sa vedem si ce a facut acum cat o sa tina. Acolo fundatia era praf, degeaba pui asfalt, iar ca sa faci ca lumea trebuie sa inchizi. Nu cunosc la modul concret ce au facut, insa am serioase indoieli ca s-a facut ce trebuia.

  5. Faptul ca au facut lucrari mai serioase si la fundatie imi spune ca nu se asteapta nimeni sa se faca prea repede lotul lipsa din autostrada😉

    • Pai cativa ani va dura, avand in vedere ca 4 ani sub PSD nici macar nu facusera licitatie ptr a avea constructor!

    • Nu e zona de ses, sunt poduri, viaducte…animalele au pe unde sa treaca….ai dreptate, se fac traversari pe sub infrastructura, chiar si in zona de ses….asta se vede si pe CFR, tunelurile au aparut pentru oi, vaci, carute, etc….dar sa mearga salbaticiunea pe acolo trebuiesc garduri…cel mai bun exemplu este in Austria, sunt 2 randuri de gard…si nu de sarma….animalul salbatic are nevoie de ceva timp sa se obisnuiasca cu noul traseu…numai ca ONGeurile au vazut ei prin America niste pasaje supraterane, cum vor fi si A1…numai ca alea au aparut in urma unor procese ale fermierilor cu statul…dar animalul domestic poate si manat cu biciul peste pod, ala salbatic nu are cioban in spate, o ia pe unde are chef si ajunge tot sub rotile masinilor…..asa ca situatia e complexa….Despre Aciliu e mai complicata situatia…si mie mi se pare aberant sa montezi calea de rulare la peste 60 de metri pe ditamai viaductul

  6. Incredibil, totuși. 31 de ani și in România nu s-a reusit. constructia unei autostrada Est-Vest. Nu cred sa mai existe un asemenea caz de indolenta, intr-o tara din UE.
    In fine, am scris autostrada, cu toate ca nici macar un singur km de autostrada nu exista in România (lipsa bornelor SOS) Existentul, este drum național de viteza 130, exact ceea ce exista in Vest de viteza 110.

    • E foarte simplu raspunsul: clasa politica din Romania e incapabila sa aiba un proiect de tara, care sa transceada ciclurile electorale si partidele politice. Lucru valabil in toate domeniile, dar cel mai pregnant in transporturi, prin lipsa unei autostrazi vest-est. Nu vreau sa deschid o alta discutie, dar cei care ne conduc sunt produsul direct al societatii noastre. Atat putem in momentul de fata ( sau in ultimii 30 de ani ). Cand o sa putem mai mult, vom avea si autostrazi si educatie si sanatate etc. Pana atunci…

  7. Drulia,acel drum (trec pe el mereu) l-ai asfaltat cu mafioti,stii tu care, ca de obicei.Asfaltul e pus ca la Romanica, arata ca valurile Dunarii.Meseriasii lui peste. cu berica,lenea si tigara precum sefii.Calitate zero.
    Racordul de la Sebes Alba e o scarba si o rusine!!!!.Pitesti-Bucuresti plin de pingele, o carpeala mizerabila.Pericol pentru soferi. Nu v-ar strica o chemare in judecata pentru atentat la viata soferilor pe care-i taxati cu nerusinare cu rovineta pe toate potecile tarii.Ala de la Cotroceni oare cand merge la Sibiu nu vede ca nu mai are garduri si marcaje? Nu-i cad dintii cand il plimba cu masina?Centura Bucurestilor ati umplut-o de giratorii care mai de care mai macabre si mai hidoase.Mergi la unguri si sloveni sa va invete sa faceti centuri si autostrazi.Centura Budapestei e o splendoare,a Bucurestilor o mizerie!