G4Media.ro

23 de lei pe oră – atât câștigă un angajat în învățământ.…

Sursa foto: Pexels

23 de lei pe oră – atât câștigă un angajat în învățământ. Salariile nete au crescut în ultimul an cu 25%, iar brutul mediu a trecut de 5.000 de lei

Câștigul salarial mediu orar din învățământ era de 17,6 lei în luna noiembrie 2018 și de 23,6 lei pe oră în decembrie 2018. Datele apar în cel mai recent buletin statistic lunar al Institutului Național de Statistică. O comparație între salariile medii nete din acest sector și salariile medii brute arată că majorarea salariilor nete a fost la jumătate față de cea a salariilor medii brute.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Praf in ochi aruncat in spatiu public de Minister.
    Am vazut un articol in care cresterea era de 140%.
    Fara a se spune de baza de calcul.
    Fara a se spune ca maririle au inceput după taieri de 25%. din leafa.
    Clar ca se aruncă in piata stiri bombă pentru ca 80-90% din public nu filtrează informația si retin doar cresterea fantasmagorica de 140%..
    Pe vremuri un presedinte de cap a raportat la județeana de partid ca au murit 50% din efectivele de cabaline.
    La control activistul a intrebat care au fost efectivele initiale de cabaline iar presedintele a spus : 2 cai.
    Clar 50%.
    Asa si astazi activistii raportează cresteri fabuloase fara analiza contextului.
    Doar pentru manipulare.
    Ideal ar fi sa se facă si comparatii cu salariile angajatilor din primarii sau prefecturi.
    Unde e dezmat financiar.
    La Primaria Cucuietii din Deal un salariat care nu face nimic, o zguduie pe acolo si se face ca munceste efectiv încasează mult peste 5.000 lei.
    Care a importanta socială a muncii desfăsurare de cei 400.000 angajati ai primăriilor si prefecturilor din Ro?
    Zero cu birocrație maxima.
    Despre importanta sociala a muncii , despre formarea generatiilor viitoare , despre inechitati salariale in sectoarele bugetare trebuie facuta dezbaterea despre salariile din Romania.
    Si evident mult detaliată.
    Petarde la stiri.

    • Salariile in Ro nu depind de muncă, ci de cât de slugă ești și cât pot sa faci propagandă pentru grupârile infracționale aflate la guvernare. Toate primariile a fost mituite cu salarii nesimtite, in speranta ca Ciuma Rosie va ramâne vesnic la putere si va putea jefui tara după bunul plac.

  2. Cadrele didiactice sunt COMPLICE la distrugerea invățămîntului din România. Au tăcut, au executat, au meditat, nu au protestat față de ticalosia Androneasjkai, groparul școlii, si fata de alti mafioti din anturajul ei. . Protesteaza doar când e vb de mălai. PENTRU STAREA JALNICA A INVATAMÂNTULUI, nu merită nici măcar cu cât cunt plătiti.

  3. Adevarul este ca merita aceste salarii…nu sunt ei trup si suflet in armata de propagandisti a PSD-ului ?

  4. Cu fluturasul in fata, va spun ca salariul pe luna decembrie 2018 al unui profesor cu gradul I si peste 18 ani vechime a fost de 16 lei pe ora. Cum am aflat ? Impartind suma neta la numarul de zile lucratoare si la numarul de ore pe zi (8 ore). Profesorii nu muncesc doar cat stau in clasa, ci si in cadrul altor activitati specifice, multe din ele nenormate. Durata medie zilnica de munca a unui profesor depaseste 8 ore !
    Intrebarile sunt urmatoarele:
    1. De unde ati scos suma de 23 de lei ? Daca salariul unu profesor cu gradul I si destula vechime este de 16 lei / ora ?
    2. Nu ar fi bine ca atunci cand publicati articole despre elemente concrete, care afecteaza viata oamenilor, sa va informati mai mult de pe teren si mai putin din statistici ?

  5. In invatamantul superior de stat, dominat din anii ’90 de Ciuma Rosie (in minister, inspectorate rectorate, sindicate )-vorbesc de cel de varf – profesorii universitari sunt presati sa nu pice studentii ! Sunt presati atat indirect cu (i)evaluarile anuale cat si direct de catre conducere ! Studentii stiu si exploateaza ”fenomenul”. Rezultatul , il vedem …….