G4Media.ro

Toate subiectele și baremele de corectare de la olimpiadele școlare 2023, etapele…

Foto: Pixabay.com

Toate subiectele și baremele de corectare de la olimpiadele școlare 2023, etapele județene, au fost publicate de Ministerul Educației – Descarcă documentele

Toate subiectele și baremele de corectare de la etapele județene ale olimpiadelor naționale școlare 2023, desfășurate până în prezent, au fost publicate de Ministerul Educației pe subiecte2023.edu.ro, potrivit unui răspuns al instituției la solicitarea EduPedu.ro.

Răspunsul Ministerului Educației vine ca reacție la analiza de acum trei zile a EduPedu.ro prin care am arătat cum documentele de la mai multe olimpiade nu erau făcute publice nici la 48 de ore de la încheierea probelor, cum a fost în cazul olimpiadelor de engleză și franceză de sâmbătă, 11 martie, etapele județene. Asta deși subiectele au fost concepute, în acest an, de Ministerul Educației, centralizat, adică aceleași la nivel național, prin CNPEE – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, organismul care redactează și transmite, în fiecare an, subiectele și baremele pentru examenele majore din Educație: Evaluările Naționale, Bacalaureatul, Titularizarea, Definitivatul.

Este vorba despre subiectele și baremele de corectare pentru etapele județene ale Olimpiadelor de Limba engleză, Limba franceză (și alte limbi romanice), Biologie, Limba și literatura română, Chimie, Matematică, Geografie, Fizică, Chimie, Științe socio-umane, Lingvistică ”Solomon Marcus”, Limbi clasice, Matematică pentru minoritatea maghiară, Discipline tehnice, dar și pentru Concursurile ”Arpino” și ”Adolf Haimovici” 2023.

Documentele și articolul complet, pe EduPedu.ro.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Din păcate a scăzut nivelul inclusiv al celor care fac baremele de corectare. De exemplu, la cls. a VI-a, la problema nr. 4, au restrâns generalitatea, la 2 soluții: și anume n=1 și n=4. Se observă cu ușurință că exista o multime de numere n de forma n=3k+1, k natural care verifica conditiile problemei. De exemplu n= 7, n=10, n= 13 s.a.m.d. Intrebarea care se pune ste cine plateste pentru dezamagirea copiilor care poate au rezolvat problema corect dar nu au fost punctati datorita baremului gresit?