Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Afacerile business-urilor care vând covrigi și merdenele au continuat să crească într-o perioadă în care prețurile din restaurante s-au dus la cer și românii au căutat alternative mai ieftine. Luca, Petru, Gigi și Matei, primele patru simigerii din țară, au raportat împreună o cifră de afaceri de aproape 760 milioane lei, adică aproximativ 155 milioane euro, potrivit datelor de pe platforma Termene.ro analizate de Economedia.
Tinervis Group, care deține simigeriile Luca, controlat de antreprenorul George Adragăi a raportat o cifră de afaceri de 525 milioane lei, în creștere cu 42% față de 2022, un profit net de 46 milioane lei și 2.371 de angajați. Simigeria, care a ajuns la peste 140 de locaţii în România, a anunțat în luna mai că s-a extins în Varșovia, Polonia, fiind prima piață străină pe care a debutat lanțul românesc de magazine.
Pe locul doi se află Brio Group, companie deţinută Dragoş Mancaş (95%) şi Radu Bejan (5%), care operează brandul Petru. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 103 milioane lei, în creștere cu 6% față de 2022, un profit net de 1,9 milioane lei, în scădere cu 86% și 615 angajați. Simigeriile Petru dețin in 140 de locatii din Iași, Piatra Neamț, Suceava, Botoșani și in toată țara.
Citește integral pe economedia.ro