G4Media.ro

Fifor: În șapte zile au fost identificaţi şi sancţionaţi 491 de conducători…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

22 comentarii

  1. Ce înseamnă transport ilegal de persoane și cum se probează?

    • Asta ma intreb si eu. Daca eu si prietenii mei ne hotaram sa mergem la o cabana, nu avem voie sa mergem impreuna in aceeasi masina? E tot trafic de persoane? Trebuie sa mergem separat? sau cu transportul de persoane autorizat? doar cu cfr? So many questions!!!

    • Or fi fost dubisti ce făceau „ciubuc” neimpozabil.. Iar ei o nuanțează acum în lumina celor întâmplate la Caracal.
      Nu spun ca nu ar fi bine ce fac, dacă asa este, dar nu ar fi prima data când manipulează informațiile în direcția dorită de ei.

  2. Croitorasul cel „viteaz”!

  3. Sa i spuna cineva domnului Ministru ca de la satul unde locuim catre oraselul din apropiere nu exista decat un ,, microbuz ,, daca se poate numi astfel care efectueaza 2 curse f dimineata si doua dupa ora 14 . 30 . Daca ai nevoie de medic sau farmacie stai la ia ma nene . Cum vrea domnul sa circulam noi oamenii care nu avem automoil ?

  4. Sunt comune limitrofe unor orașe mari care, la acest moment sunt dependente de acești „rechini”. Datorita lor, rutele de transport public au devenit neprofitabile și a fost redus drastic nr de curse. După razia recenta, au fost saltate destule acte ale mașinilor, și populația acestor comune resimte din plin lipsa rechinilor, asta în condițiile în care APL a comunei cu APL a orașului nu au găsit un compromis de extindere a transportului public local cu 5-7 km.

  5. Cata ipocrizie pe căcâcea asta cu obrazul mancat de acnee! De parca nu ei au distrus transportul elevilor! Acum vor sa ia la RECTificarea bugetului (adica tragerea lui prin rect) un miliard de la „bogatul” invatamant Romanesc!
    Căcâceo, trimite procurorilor documentele de la 10 August de anul trecut, cele secretizate de scarnavia CURmen dan!
    Cucos, sindile, cazan, paraschiv, CURmen dan – LA PUSCARIE!

  6. Eu am văzut şi ieri şi azi „taxi pirat”. Îi ştiu de ani de zile. Rareori au fost alungaţi de miliţie. Vorbesc depre Alexandria. Sau nu este sub jurisdicţia ta, vifore

    • Si daca-i alunga militia, ce se intampla? Le da amneda, aia o contesta in instanta si castiga. E greu sa probezi transportul ilegal de persoane.

    • @ alex Se poate proba prin faptul că nu cunoaşte numele pasagerilor. Poate fi amendat în fiecare zi, până renunţa. Poate fi reintrodusă legea prin care se confiscă mijlocul de transport cu care se săvârşeşte infracţiunea. Sunt posibilităţi multiple.

  7. Nenorociții astia chiar ne cred proști pe toți. Acolo este marea problemă a sistemului si in purtarea sau nu a uniformelor????!!! Imi este lehamite când ii vad cum ne vorbesc…guvernul asta are numai incompetenți pe care ii rotește in toate funcțiile/ministerele. nu au oameni capabili,dar rau este ca nici nu întrevăd nimic bun
    Cand se va schimba guvernarea trebuie sa aducă la cunoștință tuturor exact date reale ale economiei, cu PSd-ști de fata,altfel vor fi iar arătați vinovați ca se vor face diminuari de salarii si șomaj si PSD va rămâne in mintea multora ” cei buni,ca ne-au dat salarii vouchere,pensii babane,etc”

  8. Transportul se face în baza unei autorizaţii. Aici nu este vorba de rude sau prieteni pe care bănuiesc că ştiţi cum se numesc şi puteţi da detalii despre ei. Piraţii nu cunosc numele persoanelor pe care le transporta, lucru uşor de verificat. Pot fi uşor depistaţi pe unde îşi fac veacul. Întreprinzătorii legali au mari probleme cu ei. Cunosc orarul curselor şi trec prin staţii cu câteva minute înainte de autobuz sau microbuz şi adună clienţii curselor legale. Criminalul din Caracal ar fi avut mai puţine şanse să facă acele fapte dacă pirateria era inexistentă. Are vreo vină miliţia?

  9. Transportul se face în baza unei autorizaţii. Aici nu este vorba de rude sau prieteni pe care bănuiesc că ştiţi cum se numesc şi puteţi da detalii despre ei. Piraţii nu cunosc numele persoanelor pe care le transporta, lucru uşor de verificat. Pot fi uşor depistaţi pe unde îşi fac veacul, în fiecare zi, tot anul. Întreprinzătorii legali au mari probleme cu ei. Cunosc orarul curselor şi trec prin staţii cu câteva minute înainte de autobuz sau microbuz şi adună clienţii curselor legale. Criminalul din Caracal ar fi avut mai puţine şanse să facă acele fapte dacă pirateria era inexistentă. Are vreo vină miliţia?

  10. vifore, se vorbeste in media de parteneriatul partid – militie – interlopi. ce ne spui despre asta ?

  11. vifore, alde banicioiu ce facea ma la tesede ? dar fratii tevea si multi altii ?

  12. vifore, cazul cocaina! mucles ?

  13. Nu sunt fan al autostopiştilor, dar foarte rar când sunt singur în maşină, mai iau câte o persoană – o femeie în vârstă, tânără / tânăr, turist. Nicio dată nu am cerut, nu am primit bani. Dacă mă prinde miliţia cum pot demonstra că nu fac transport ilegal de persoane. Cel din maşină nu mi-e rudă, nu mi-e prieten, nu-i cunosc numele. Miliţia, dacă vrea să prindă transportatorii ilegali ar trebui să-I urmărească o perioadă mai îndelungată ca să se convingă că fac aceleaşi curse în mod repetat cu pasageri luaţi de pe traseu în mod sistematic. S-ar putea să fie suficient o săptămână, dar atunci numărul pare foarte mic. Cam 11 pe judeţ, 49 pe Bucureşti. Cred că au fost declaraţi prinşi doar fraierii care nu fac parte din clanurile protejate de miliţie.

  14. 10 transportatori pe judet intr-o saptamana? 1 pe zi?!?
    asta e fix politieneste: uite, am muncit!

    Aaaa, cotizantii au avut liber saptamana asta? Ahaaa, da’ sefu!

  15. Mare om , mare realizare. Chiar nu va dati seama cat de penibili ati ajuns? Prioritar , rupeti cardasiile politicieni- mafioti , militieni , primari , consilieri , proxeneti , evazionisti , precum si alte categorii certate cu legea . Apoi raportati realizarile …. iar noi vom decide daca va incredintam in continuarea putarea , luata prin miciuna si promisune.