G4Media.ro

EXCLUSIV Premieră în istoria Bucureștiului: STB a depus garanție la Fisc sediul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

26 comentarii

  1. Asta e interesul baietilor destepti sa puna mana pe teren, primul pas a fost facut

  2. Cu RADET-ul au rezolvat. Se pregateste STB.

    Va mai aduceti aminte ca madam Pandele „Sarma” Firea vroia sa ia in administrare si Metrorex?..

    • In ritmul asta, in 2030 fluieram pe ulita dupa vecin sa ne ia si pe noi pe osia de la caruta. In Bucuresti.

  3. Capitala țării ar trebui să fie mutată în alt oraș , pro european . ?

  4. Saracie lucie ! Aici sunt si cetatenii complici ca nu-si iau bilet/abonament/SMS/card, se stie.

  5. Moahahahaaaaaa. Bă nene dacă și singura societate de transport în comun din capitală a intrat la apă. Un serviciu care efectiv nu are concurență pe branșă. Mijloacele de transport în comun sunt pachet de oameni la modul că folosesc comunității cu adevărat. Cum e posibil o asemenea entitate să ajungă în situația asta???????? Cine a avut interesul să distrugă chiar totul în românia?

  6. E bine, mersul pe jos face bine la sanatate. Un pic de frig in apartament si in cada, caleste organismul. Daca se ieftinesc si merele tinem si mai mult medicii departe. Joie de vivre… De ce credeti ca au ajuns aia departe? Pentru ca au luat totul de-a gata? Nu.

  7. Au crescut costurile deoarece Firea a cumparat autobuze desi nu era nevoie de autobuze. Evident ca le-a luat pentru ca avea combinatia pregatita cu turcii. DNA, somn usor.

    • Mananci rahat. Cum sa nu fie nevoie de autobuze?

    • @bendover Au fost reinfiintate liniile preorasenesti fara sa se amenajeze traseele, au existat linii speciale cum este cea a muzeelor sau liniile 641,642 care inc amai functioneaza si circula goale din incompetenta celor care lucreaza la linia de tramvai 41 si nu au reusit sa termine lucrarea in cele doua luni in care circulatia tramvaiului a fost complet oprita. Ceea ce ar trebui sa fie clar pentru bucuresteni este ca liniile preorasenesti au fost reinfiintate, contrar intereselor transportatorilor particulari, pentru a crea artificial un deficit de autobuze in parcul ratb cu aproximativ 1 an inaintea de afacerea cu turcii. Merita mentionat ca din cele 1000 de Citaro achizitionate in 2008 doar 5 au fost scoase din uz (0.5%). Asta inseamna ca daca nevoile orasului au putut fi deservite timp de 10 ani cu cele 1000 de Citaro, se putea si acum. A foat totul aranjat ca sa deturneze Vrajitoarea niste sume grase. Acum au mai multe autobuze decat este necesar si au in continuare deficit de troleibuze si tramvaie. Dar cine se preocupa de problemele reale? tot ce se face este doar spalare de bani.

    • @Leonard Din alea 1000 de Citaro sunt destule care stau pe dreapta, având diverse probleme. De asemenea multe dintre ele nu au aer condiționat, vara transformându-se în saună. Operatorii privați preorășenești circulă cu niște mașini vai de ele, care nu ar face față cererii dacă ar vrea toată lumea să folosească transportul în comun. De acord că s-ar mai putea lucra la trasee.

    • Dacă consideri ca 20 min interval reprezintă un timp rezonabil de așteptare pt un autobuz care deservește câta mai cartierul Drumul Taberei… Ca sa încurajezi utilizarea transportului in comun ai nevoie de mai multe autobuze care sa ofere și condiții civilizate…Si bineinteles electrice. Pare ca iti dai cu parerea de pe scaunul șoferului de pe care nu te dezlipesti nici pt 10 m.

  8. Eu nu inteleg cum poate o societate publica sa gireze cu activele ei. Adik niste oameni pusi politic pot lua un credit, sa garanteze cu activele societatii..sa sparga creditul pe tigari..apoi pleaca. Vin urmatorii si lor li se iau activele. Inteleg asta in privat..faci ce vrei cu firma ta, dar care e logica in sectorul public?

    • Se numeste coruptie

    • E simplu. cei care conduc compania

    • STB nu mai este companie publică cum era RATB este o societate pe acțiuni că oricare alta, poate gira ai înstrăina patrimoniul
      Probabil că se dorește vânzarea imobiliarelor deținute ai apoi rapid falimentul si privatizarea cu un „investitor strategic”…

  9. Zic sa le scoatem ca mai mult polueaza. Sa dea Gabi Firea comanda de 3 milioane de biciclete ca si asa lumea-i pe Catena. Pui sangele in miscare, nu mai tragi noxe pe nasuc, arzi grasimile, oxigenezi creierasul …

    Fac chinezii o oferta buna la asa comanda …

  10. Una din explicatii este si raspuns la o intrebare care mi-o tot puneam: folosesc zilnic STB ul pentru o statie sau 2, in general seara sau mai mult in weekend. Din 5-6 calatori, nepensionari, care calatoresc pe aceasi ruta si traseu cu mine, doar eu utilizez cartela! Ma intrebam cu ce bani functioneaza aceste mijloace de transport, ca de platit nu plasteste mai nimeni! Acum am raspunsul! Vorba cuiva…mersul pe jos va fi sanatos..si singura modalitate de deplasare in curand, in afara de metrou! DE VINA SUNT SI UTILIZATORII CARE CRED CA TOTUL ESTE GRATIS!!!! Serviciile trebuie platite! Ce sa faca un controlor cand intalneste un smecher care „nu are bani”, „nu are acte”…cel mult sa il dea jos la prima…Dupa control, smecherul isi verifica Samsungul 8 sau Iphoneul X…

    • Mai sunt si fraieri care plătesc abonament. Eu nu-mi bat capul cu scanarea cardului asa ca poti zice ca fac blatul …

  11. Doamna Sarma, patroana vaucerelor cumparatoare de votanti.

  12. Asta este rezultatul coruptiei din cadrul conducerii Stb sluga la psd.O conducere formata din n spe directori, ingineri sefi si contabili sefi, toti sub deviza unica omerta. Plate se sesizeza cine doarme…..

  13. Stăm k prostii si ne uitam cum moldoveanca ast psd ista ne distruge orasul . A dat milioane de euro pe statui si cand au intrebat o ziaristii a mancat c at k au ramas niste bani necheltuiti si c era sa faca cu ei .Pai sonato RADET STB SPITALE iți zice ceva .DNA SRI hai băieți k se
    poate