G4Media.ro

eMAG deschide primul showroom din afara României, la Budapesta / Este cea…

eMAG deschide primul showroom din afara României, la Budapesta / Este cea mai mare companie românească din Ungaria, conform țintelor de vânzări: peste 300 de milioane de euro până la sfârșitul anului

Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a anunţat miercuri că deschide primul showroom din afara României, la Budapesta, şi încă trei showroom-uri în Ungaria până la finalul anului, piaţă pe care ţinteşte vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 şi vânzări de un miliard de euro în cinci ani, transmite News.ro

”eMAG face un pas important în diversificarea canalelor de vânzare în străinătate şi inaugurează primul showroom din afara României, în Ungaria. eMAG Ungaria ţinteşte vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 şi vânzări de un miliard de euro în cinci ani, fapt ce o poziţionează drept cea mai mare companie românească din Ungaria şi una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală şi de Est, capabilă să concureze cu retailerii offline şi online globali”, a anunţat miercuri compania.

În martie 2019, eMAG Ungaria şi Extreme Digital au anunţat fuziunea care, susţinută de investiţii în dezvoltarea de tehnologie în România, a condus la consolidarea poziţiei de lider a eMAG în regiune.

”Investiţiile susţinute din ultimii ani în dezvoltare şi tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine şi în afara României iniţiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie şi pentru clienţii noştri. Inspiraţi de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria şi Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România”, a declarat Tudor Manea, vicepreşedinte eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.

Amplasat în centrul oraşului Budapesta, primul showroom eMAG din afara României oferă clienţilor acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar şi produse pentru îngrijire personală, jucării şi accesorii. Clienţii vor putea să ridice din showroom comenzile plasate online.

Pentru a diversifica opţiunile de ridicare personală a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday, dintre care 50 vor fi funcţionale până în luna septembrie.

Echipa din Ungaria numără în prezent 500 de angajaţi, iar până la finalul anului urmează să ajungă la 550.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este unul din cei mai mari jucători ai pieţei de comerţ online din România şi are afaceri în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

Sursa: News.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

5 comentarii

  1. Propaganda cu P mare.
    Pun pariu ca daca intrebi 100 de romani ce e ala 90 habar nu au .
    Ia sa faca sondajul la Teleorman sa vedem cum iese.
    Maine poimaine auzim ca romanii vor sa fie bisexuali ca baba aia din poza.
    Lasati propaganda chiar daca e bine platita.

    • Da, bre ai descoperit America (că tot faci mișto de aia din Teleorman)! Nu se numește” propagandă”, aia e altceva(aia e când te face Antena 3 să votezi cu PSD) se numește publicitate! Dar in cazul ăsta, cred ca ii zice infomerciall sau ceva de genul! Si dacă o fac ce? Ai fugit la eMAG să îți cumperi ceva, ca ai citit articolul? Câștigă si ei niște bani, nu trebuie sa fii șocat!

  2. Ce treaba mai are eMag cu România?! E cumparat de Naspers Grup din Africa de Sud, de mult! Stanciu mai are 25-30% din actiuni!

  3. mai bine 30% din ceva mare decât 100% din ceva mic. Mă bucur că Emag se extinde.

    • Te bucuri? Dar ca au preturi mizerabil de mari nu te bucura? Nu te-ar bucura mai mult sa aiba niste practici comerciale corecte si sa investeasca sa vanda la un pret decent in loc sa investeasca in promovare si reclame peste reclame care cresc pretul final de vanzare?