G4Media.ro

15 stații de încărcare a autoturismelor electrice, la Brașov, până la sfârșitul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Adică 30 de puncte de încărcare. Dacă ne va lovi tranziția verde va trebui sa vii la încărcare cu programare online

    • Până ne lovește tranziția verde, trebuie să avem si bani ca să achiziționăm vehicule electrice, care au niște prețuri exorbitante. Cu un parc auto îmbătrânit și o criză economică care bate la ușă, nu cred că se pune problema ca acele stații să nu fie suficiente.

    • ba chiar nu sunt suficiente. ca acolo nu incarci ca la pompa de benzina/motorina, in 5 minute, acolo le lasi cu orele. iar vehiculele electrice in unele cazuri sunt mai ieftine ca alea termice, cand iei in calcul 10k euro de la stat. sigur, tot vorbim de 30k euro+, dar asta nu prea poti numi exorbitant in conditiile in care si alea termice s-au scumpit de nu se poate in ultimii ani. orice compacta mai dotata e pe la 30k euro. si nu vorbim de marci premium.
      daca te uiti pe statistici cam sunt electrice si in romania in ultima vreme.

    • @andrei, la un parc auto de 8.8 milioane de masini, sa dai in continuare subventie pentru a schimba doar jumate din ele inseamna cheltuiala de 44 miliarde euro. Cine ne da banii astia?
      Ii trecem tot la datorie externa?

      Macar daca fabricam un model de EV in tara, ca sa ramana banii in tara.
      Sa dai subventie atat de generoasa, dublu fata de Germania, in conditiile de fata e sin u cidere economica.

      Degeaba compari pretul EV cu subventie cu preturile celor clasice care au fost umflate artificial in ultima vreme. Daca ai compara un EV cu o masina clasica echivalenta, adica acelasi volum destinat pasagerilor, acelasi volum pentru bagaje, acelasi GVWR, aceleasi dotari, nu exista nici macar un singur EV care sa coste mai putin decat echivalentul cu ICE.

      Loganul a fost lansat cu un pret de 5000 euro, acum costa de la 10 000 eur in sus. Cum crezi ca va fi cu electricele peste 13 ani, atunci cand nu se vor mai fabrca ICE si va fi cerere inclusiv pentru baterii de schimb pentru EV-urile aflate in circulatie?