G4Media.ro

Volkswagen deschide o fabrică în Turcia. Printre opțiuni s-au numărat România, Bulgaria,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Asta e politica, pur si simplu. Fabrica de masini contra pastrarii refugiatilor.

  2. tot ce misca cu motor pe combustie nu prea mai are viitor.
    Firmele auto germane relocheaza tot ce tine de tehnologia pe combustibil si raman in Germania cu productia pe electrice caci aici e viitorul.
    Romania ar trebui sa se bage pe felie in ce priveste electromobilitatea.Sa-l curteze pe Musk sa faca o smart factory in Ro pentru masini Tesla sau subansamble Tesla.
    Sau orice alta companie auto care face tranzitia la masini electrice.
    Zic si eu…

  3. Turcia a câștigat pt următoarele motive :
    – salarii mici
    – lipsa greve , cel puțin cat este Erdogan la putere
    – ieșire la mare , adică export/ transport facil
    – piata mare de desfacere .
    O fabrică în Serbia , Bulgaria sau Romania , in cazul închiderii strâmtorii Bosfor , ar fi însemnat fabrica moarta .
    Pt spălații pe cap – viitorul nu este electric în următorii 50 de ani .

    • Lasa-i, asa au auzit ei la UM-urile de presa.Tot la ele au auzit ca Erdogan e dictator si nu vin investitiile in Turcia din cauza asta.De corapshan nu am auzit, sa fie un semn ca e „dictator” in folosul cui trebuie?

  4. Nu este vorba de lipsa unei autostrăzi. Urma ca fabrica să fie deschisă la Arad iar de la Arad spre occident avem autostradă.
    Rațiunea alegerii Turciei a redat-o corect @aveți ce votați.
    @torna_fratre a indicat, la fel de corect, drumul pe care trebuie să-l urmăm.
    Cineva spunea că și automobilul electric este doar „o trecere” … spre altceva.

    • Greșit 100% .
      O fabrică la Arad ar fi însemnat costuri de transport ceva mai mari .
      La profitul pt o mașină fabricata , 100 euro beneficiu la transport , înseamnă 30 milioane pt 300 mii mașini .
      Electromobilitatea momentan nu este fiabila , se marșează însă pt ea masiv . Probabil tot pina in 2040 va fi obligatoriu că fiecare sa fi avut cel puțin o relație homosexuală .
      Ce vor politicienii și ce pot face momentan inginerii …….
      Poluarea auto exista , dar este una minora comparativ cu alți poluatori .

    • electromobilitatea este perfect fiabila.
      ti-o spun din perspectiva unuia care traieste in Norvegia si unde parcul auto electric este 50%.Adica peste 200.000 de masini electrice/hibride
      Aaaa,ca anumite interese nu vor tranzitia pe elctrice ca se pierd afaceri sau anumite tari exportatoare de hidrocarburi se duc in cap asta este o alta poveste.
      insa nu veniti cu povestile ca nu este fiabil…este la fel cu aparitia smartphone-ului,mult timp au fost retineri ca alea cu butoane sunt mai nu stiu cum…si acum cine are unul cu butoane este rupt de lume.