G4Media.ro

„Șocant!” Așa califică Mircea Miclea rezultatele testelor PISA: Am știut de acum…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Nu conteaza catusi de putin.

    Romanii vor slujbe la stat unde sa fie numiti politic, nu sa invete.

  2. Si dacă profesorii sunt produsul universităților prin urmare putem spune că la rândul lor profesorii din universitar au performanță slabă deși salariile sunt f. mari. Invățamântul superior e de slabă calitate altfel cum ne explicăm că avem profesori nepregătiți. Nu credeți că dacă e s-o luăm așa ar trebui ca peste tot salariile să fie după performanță???

  3. Cand esti preocupat să scoți hoții din pușcării, rezultatele catastrofale ale școlii românești sunt doar una din multele consecințe.

  4. Pamflet
    Una din cauzele analfabetismului functional e mircea miclea cu ideile si parerile lui.
    La fel ca la ecaterina andronescu, liviu pop, adomnitei, popa, anisie si multi altii.
    Invatamantul s-a degradat odata cu obligativitatea promovarii elevilor intr-un ciclu superior in urma unor examene foarte simple, adata cu admiterea la liceu a tuturor elevilor, odata cu patrunderea CORUPTIEI in scoli

    • Bravos, cu obligativitatea. Dar, sunteți demagogi toți. Toți, manca -va-asi. S-a degradat invatamantul de pe vremea lu’ Ceașcă, atunci când nu mai aveai voie să lași repetenți. De prin 72. Pai, eu in 85, selectam absolvenți de școală profesională după tabla înmulțirii. Nenica 40% habar nu aveau. Ăștia acum au 50 ani… Deci, săracă ministreasa are dreptate…

  5. Ar trebui să ne spună dl. Miclea în ce fel erau stabilite criteriile de performanță pe vremea cât el a fost elev și student, pentru că observăm că are un înalt spirit critic și creativ, nu este un depozit de informații pe care le reproduce când i se solicită. Aplicarea cu insistență a criteriilor de performanță preluate din cadrul firmelor lucrative, bugetarea instituțiilor de învățământ per capita este una din cauzele pentru care universitățile s-au transformat în tiparnițe de diplome fără acoperire și școlile și liceele în fabrici de analfabeți funcționali.

  6. Afară cu sekurikii din viața publică!