G4Media.ro

Radu Gologan, președintele Societății matematice: Subiectele de la Matematică sunt mai dificile…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. no problemo. iegzista spiru.

    • aia e facultate. aici se vorbeste de evaluare, trecerea de la clasa 8 la 9, nu are legatura cu bacul. ca tu la asta cred ca te refereai.
      si intr-adevar sunt mai grele, chiar si eu ca adult m-am gandit ceva la unele. dar mi se pare normal, trebuie sa apara o departajare.

    • @Andrei De ce departajare prin matematică și nu prin limba engleză, de exemplu?? Ca ce chestie și de unde până unde trebuie să fie toți olimpici la mate?? Mentalitate tâmpită și învechită. Sunt o grămadă de copii care doresc să urmeze o carieră în litere, de exemplu, de ce să le f@%i viitorul și să nu intre la liceul uman la care doresc din cauza matematicii??
      Înțeleg, cunoștințe generale de matematică trebuie pentru toată lumea, dar de la a știi să calculezi o arie sau un volum, a ridica la pătrat sau a scoate un radical simplu (lucruri necesare în viață oricui) până la astfel de subiecte complicate și regim de lucru contra cronometru ca la concurs de matematicieni e cale foaaarte lungă!
      La ce naiba vor folosi tâmpeniile pe care le făceau în clasa a 5-a de genul „aflați care este ultima cifră a numărului 594 ridicat la puterea 2303”!?

      Sistemul este dezastruos în momentul de față. Cel mai corect era cel cu admitere la liceu din materiile de specialitate pentru profilul pe care l-ai ales.

  2. Subiectele sunt cum ar trebui sa fie. Profesorii sunt cum ar trebui sa fie? Programa este? Scoala este?

  3. Da subiectele au fost mai dificile si necesitau mai mult timp. Acceptam aceasta dar ceea ce este inaccptabil este timpul alocat probei. Copiii nu sunt roboti! Copiii nu au acelasi ritm. Unii pot fi mai rapizi si le-a ajuns timpul dar altora NU. Multi copii nu au avut timp sa gandeasca si au intrat in criza de timp. Cand 80-90% din copii ies din examen abia dupa ce timpul a expirat e clar ca nu a fost alocat timp suficient? Pai daca un copil nu are timp sa gandeascala exercitiile mai dificile, in regim de examen/e stres si din pricina asta nu apuca sa isi termine lucrarea tu minister ce ai evaluat??? Cresteti timpul de lucru fratilor. Aceeasi situatie si la lb romana!