G4Media.ro

Proiectul trenului metropolitan şi al metroului din Cluj, de 5,66 miliarde lei,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

16 comentarii

  1. Sper să trăiesc ziua pe când va exista Hyperloop de la Cluj la București și apoi la Iași.

    • Cand or face plopu’ pere si răchita micşunele. De 10-15 ani ne promite piticul atomic merou la Cluj.Tema reapare in fiecare campanie electorala. Directorul CTP Cluj este un foarte bun prieten cu varul meu, si din ce am inteles sant slabe sanse sa se faca ceva concret in viitorul apropiat.

  2. Nu este normal ca acest metrou de la Cluj sa fie suportat din bugetul țării, așa a fost și cu stadionul, cu sala polivalenta etc. in conditiile in care in toata moldova nu s-a construit nimic. Nu se poate repeta aceasta nedreptate, vedeți ce salarii au angajații primăriei din Cluj, nu stiu să-și facă economie pt investiții, deoarece acestea le fac pe banii țării (aceasta este logica si echitatea oferită de PNL). Aceste derapaje sunt anormale si produc dezechilibre la nivel național.

    • Boss… las-o mai moale….
      Metroul din Bucuresti a fost facut cu banii nationali tot (echivalentul a 7-8 Miliarde EURO)!
      In plus este sustinu din bugetul NATIONAl chiar in aceasta clipa subventii…

  3. Durata: 15 ani
    Cost: dublat

    Toate astea daca au noroc!

  4. Da sa platesc eu din cluj subventia la metroul Bucuresti este normal nu?Sa platesc sporuri de capitala pentru angajari primariilor din Bucuresti este normal nu?.Daca in Moldova nu sint oameni care sa faca proiecte este normal nu?.Mergeti draq de retarzi care vreti doar sa moara capra vecinului

    • Poate că în Moldova nu sunt oameni care să facă proiecte.In Cluj sunt oameni care fac proiecte ,studii ,concursuri de soluții ,toate pe bani foarte multi.Ce lipsesc în Cluj sunt oamenii care sa realizeze proiectele .ăștia sunt de negasit.somesul navigabil,pădurea clujenilor,aquaparc,sediu de filarmonicaparcul feroviarilor,centura ocolitoare toate sunt de 12 ani la stadiul de promisiuni.

    • Raspunsul la intrebarea 1: nu e normal.
      Raspunsul la intrebarea 2: nu e normal.
      Intrebarea 3 nu e clara. Stiti d-voastra ca in Moldova nu sint proiecte locale care au nevoie de finantare? Au fost cumva criterii transparente de selectie a proiectelor si cele din Moldova au pierdut pentru ca erau prost facute (sau nu existau)?
      E mai usor, insa, sa injuri mirlaneste decit sa vii cu argumente si sa porti o „discutie” politicoasa.

  5. Sincer, nu inteleg de ce transportul public dintr-un oras – fie el Bucuresti, Iasi sau orice alt oras din tara – trebuie finantat (si) din bugetul de stat. Asta in timp ce investitii de interes regional sau national nu primesc finantari sau primesc sume foarte mici.

  6. Reminder, stiti voi sa va faceti proiecte sa le ființeze altii? Asta este argumentul si logica ta la cele semnalate de mine….

  7. Celebrul metrou de Cluj…Boc spune 11 ani. Bucurestiul pluseaza si reduce la 7 ani. Bineinteles ca va dura minim 15 ani .
    Ps. Daca nu o sa descoperim cu stupoare in 2021 ca nu mai este o prioritate

  8. În alta ordine de idei, prețul gigacaloriei este subvenționat în București (DOAR in Bucuresti!) de la bugetul național.
    Cu alte cuvinte, bucureșteanul se încălzește mai ieftin pe banii din Tulcea, Satu-Mare, Botoșani, Cluj, Târgoviște, s.a.m.d. Asta vi se pare normal?

  9. Boc urmează să distrugă tot Clujul.
    Acolo nu e nevoie de metrou pentru ca e mic orașul fata de Bucuresti.
    Si exista tramvaie si autobuze peste tot.
    asa ca cineva sa il oprească pentru Dumnezeu pe acest individ.
    mai bine ar face curățenie si sa repare alunecarile de teren din cimitire pentru ca e absolut odios ce se vede cand intri in Cluj.

    • Habar nu ai despre ce vorbești. Traficul din Cluj este infernal, și se preconizează o continua creștere a populației. E absolut nevoie de metrou și tren metropolitan. Nu înțeleg de ce nu se aplica pentru fonduri europene!

    • @RFW
      Se aplica pt fonduri europene doar ca trebuie luate prin intermediul ministerelor si a Guvernului…. nu se acorda primariilor…
      Pentru proiectele mari de infrastructura pe fonduri europene „beneficiarul” trebuie sa fie „Statul/guvernul/ministerul”… cam asta e rezultatul ULTRAcentralismului…

  10. Ar fi trebuit sa lucreze cu japonezii, care intra cu aparatura in subteran intr-o parte si ies intr-alta, totul fiind realizat compact la interior, fara a deranja traficul suprateran, exceptie fiind
    desigur gurile de metrou.
    Daca Boc are ceva boase, si daca vine vorba de orgoliile lui, atunci are, va grabi finalizarea studiilor si trecerea la executarea lucrarilor, astfel ca metroul sa fie gata inainte de 2025 iar extinderile propuse, inainte de 2027.
    Moldovenilor si oltenilor invidiosi le spun doar asa: DUPA ce ajungeti la nivelul ardelenilor veti avea dreptul sa comentati, deocamdata aveti obligatia sa luati exemplu si sa invatati.