G4Media.ro

Ministerul Transporturilor intenționează să reactiveze radarele fixe. CNAIR a cerut înființarea unui…

Ministerul Transporturilor intenționează să reactiveze radarele fixe. CNAIR a cerut înființarea unui grup de lucru în sensul acesta

Compania Naţionala pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a cerut înființarea unui grup de lucru comun, la MAI, pentru a pune în aplicare proiectul care prevede reactivarea radarelor fixe, și care în prezent stă blocat în lacune legislative.

Pentru a-i domoli pe vitezomani, Compania Națională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere a solicitat înființarea unui grup de lucru comun, în parteneriat cu Ministerul Transporturilor și Ministerul Afacerilor Interne pentru reactivarea radarelor fixe – relatează Antena3.ro

Numărul accidentelor rutiere soldate cu decese a crescut de la 812 în 2020, la 932 în 2021, arată datele Poliţiei Rutiere. Cauza cea mai des întâlnită a fost viteza neadaptată la drum.

Pe drumurile din România există sute de astfel de aparate însă, repuse în funcțiune ar putea fi doar 20 dintre acestea: cele de pe autostrăzile construite după 2010, care aparțin de Compania Națională de Drumuri și care nu mai funcționează de 10 ani.

Acestea nu sunt însă omolagate și nu pot detecta viteză medie pentru că în legislație nu există termenul de ”viteză medie”.

MAI şi CNAIR nu au anunţat un termen de finalizare până la care radarele fixe vor redeveni active, relatează Antena3.ro

Sursa Foto: auto-bild.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

20 comentarii

  1. Bravo, băi Drula! Daca o sa candidezi la președinție te votez cu ochii închiși! Deși articolul e mai mult despre miliție decât despre ministerul transporturilor.

    • Drulă e deja dușmanul numărul 1 al papagalului de Câțu, fiindcă, spre deosebire de el, dă dovadă de leadership. O să-l denigreze și îl dă afară cu prima ocazie.

    • Frecție la un picior de lemn, se pun pe wage imediat :)))
      Dar votează-l pe drulau :)))

    • @Dan trebuie puse tot fixe dar ca in franta, la distanta de cativa km, chiar zeci, si cu calculare timpului. Poti sa ai 10 waze-uri.

  2. Drula se detașează față de ceilalti miniștri prin gândire, prin actiune, prin integritate. Pare a fi și un politician de viitor în care să avem speranțe, în comparație cu Barna, Bode, Turcan, Orban, Rares Bogdan etc.

  3. @Dan Si ce daca se pun pe Waze? Scopul radarelor fixe nu este sa culeaga amenzi ci sa actioneze ca un mijloc de preventie in zone critice . Asa incit daca se pun pe Waze, cu atit mai bine: sint mai vizibile si soferii vor respecta viteza legala (macar) in zonele respective.

  4. Foarte bine.Trebuie legalizate,inmultite si date in gestiunea politiei rutiere.

  5. Dacă se fac iar legale, vorbesc cu primarul că vreau să plătesc eu una pe strada mea.

    Doamne ajută!

    • Vine băiatu’!

  6. Dar cine știe sunt la momentul acesta radare fixe prin tara?
    Am primit un ic acasă sa comunic cine a condus mașina pe data de 01. 07 între Fălticeni și Suceava…..

  7. CATULE fa ceva cu Drula asta
    ca il pun astia prim minisitru daca il mai lasi mult in functie

  8. Radarele fixe , dese și legate in sistemul național direct sa nu poată nimeni interveni .

  9. Mai bine ar proiecta si executa autostrazi, nu radare fixe.
    Vrea sa circule si autovehiculele ca și trenurile, în regres de viteza. Poate un 30 km/h ar fi bine de la București la Satu Mare… în 3 zile ajungi…

    • Romanul nu stie sa mearga pe autostrada. Amenzi cat mai mari ,si anularea permisului pe viata ar trebui luate in considerare.

  10. Deci G4Media preia o (non)știre de la Antena 3 (!!) și toți comentatorii, în general admiratori de Drulă (un mediocru cu PR) nu observă?!
    S-a întrunit mega comisie să apese pe un buton dar nu a reușit să apese și nici nu se știe când va reuși să o facă. Ridicol și sinistru! Mor oameni în timpul ăsta. Primul vitezoman (bețivan) al țării ar putea da o OUG de completare a Codului Rutier, dacă i-ar păsa. Dar nu îi pasă. El e șmecher și deasupra oricăror preocupări. Emigrez în Bulgaria, că acolo e plin de radare rutiere și nu e nici Câțu, nici Drulă, nici Bode sau alte specimene dintr-acestea, de 2 lei chita.

  11. Nu se face totul numai prin constrângeri și amenzi. Da-ți șoferilor și alternative, și atunci vor respecta regulile de circulație în mare măsură. Dacă între doua orașe ai drum cu viteza maximă 130 km la ora, cei ce se grăbesc vor merge pe acel drum, iar cei care vor circula pe celălalt drum cu 50 km la ora, vor respecta viteza pentru că nu se grăbesc. Dacă se grăbeau și vroiau să meargă mai repede, se mutau pe celălalt drum.

  12. Radarele fixe erau private si mai dadeau si primariilor 5 bani.Reactivarea lor este o afacere a PNL a caror clienti detineau aceste camere fixe.
    Nu cred ca ar avea vreo sansa in instante reactivarea lor…!