Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Retailerul Ototo a făcut primul pas în străinătate prin deschiderea unui magazin în Viena, Austria, în luna aprilie a acestui an, a declarat în Sonia Micu, partener și director operațional al Ototo, într-un interviu pentru Economedia. Ototo este un concept creat în 2021. Primul magazin a fost deschis în Piața Amzei din București, spațiu care reunește sub același acoperiș atât o componentă de retail, cu produse de la mici producători locali și internaționali, cât și o zonă dedicată HoReCa.
„Împreună cu soția mea, am creat acest concept, o platformă internațională pentru brandurile frumoase, independente, cu scopul de a ajuta oamenii să facă alegeri mai bune pentru ei și planetă. Acesta a început în România, dar ambiția noastră a fost să construim un concept european, astfel că extinderea de la Viena este un prim pas în această direcție. Vor urma și alte locații, atât în țară, cât și în alte orașe unde găsim partenerii potriviți. Căutăm a doua locație tot în Viena și ne uităm la zone rezidențiale”, a declarat Mihai Simiuc, co-founder & CEO Ototo.
Deși reprezentanții Ototo s-au concentrat în prima parte a anului pe extinderea în străinătate, piața din România este în continuă creștere, compania dorind să deschidă un magazin într-un oraș mare din România, Sibiu, Brașov sau Cluj fiind doar câteva orașele luate în vizor. De asemenea, Sonia a declarat că există în plan și un nou magazin în București, în zona de Nord, având în vedere cererea pentru o astfel de locație din partea clienților.
Citește integral pe economedia.ro