G4Media.ro

Cum stimulează țările din UE cumpărarea de mașini ecologice. România e fruntașă,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. In fiecare dimineața radem cu G4:)))

    1 nu sunt vehicule ecologice, sunt mașini electrice.
    2 subvențiile alea sunt impozitele proștilor care muncesc oferite ca bonusuri unor hipsteri.

  2. Nu sunt de acord ca din taxele platite de public sa se subventioneze achizitia de masini electrice. Sunt momentan un moft, este o tehnologie imatura bagata pe gat. Vrei electrica, strange cureaua si ia-ti singur si sa vad cum tremuri pe DN1 in coada ca n-ajungi la statia de incarcare.

    • Ai mata (arata-ne si noua, astia mai prosti) o comparatie între consumul unui Logan (sau Mercedes) la ralanti (la coada pe DN1) si consumul unei electrice când STA?

  3. Cu banii de subventii ar fi trebuit sa inlocuiasca productia de la Turceni-Rovinari si Mintia Deva cu surse regenerabile. Subventiile pentru masini elecrice, ca si voucherele pentru biciclete in Bucuresti, unde nu sunt piste de biciclete, se dau degeaba.

    • Si crezi mata ca se poate?
      Ce facem cu ecologistii? Mai demult strigau ca turbinele eoliene tulbura zborul pasarilor migratoare, apoi au constatat ca fotovoltaicele ocupa teren agricol, strict necesar ca sa reducem consumul de carne. Si nu s-au oprit din a sublinia ca amenajarea hidrocentralelor altereaza cursurile de apa, deci…
      Orice va propune cineva, românul va fi „gica contra”.

    • Folosirea turbinelor eoliene offshore are impact minim asupra mediului. Romania are potential eolian nevalorificat in zona platformei continentale a Marii Negre.

  4. Buna ziua ! In Irlanda nu se plateste impozit pe masina. Taxa de drum, itp( NCT) si asigurare.