G4Media.ro

20 de miliarde de euro, necesarul de investiții în rețeaua de încărcare…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Fara un salt tehnologic major masinile electrice cu baterii (acumulatori) sint o strada infundata. Nemaivorbind ca electricitatea pe care o folosesc va fi generata in continuare in mare parte in centrale electrice cu combustibili fosili, cu randamente de 45-55%.
    Masinile electrice cu celule de combustibil pot fi o solutie, dar sint ocolite cu grija.

    • Toti vorbesc de puncte de incarcare, dar nimeni nu vorbeste de sumele imense necesare pentru a construi centrale electrice si infrastructura pentru a alimenta aceste puncte de incarcare.
      Ghici cine va plati pentru toate acestea!
      Iar banii pentru subventionarea construirii si cumpararii masinilor electrice de unde credeti voi ca vin, din cer?
      Banii tai ajung in buzunarele celor bogati, care-si permit masini electrice.
      Scoateti aceste subventii, sa lasam industria EV sa se dezvolte natural, daca e intr-adevar viabila.

    • Subscriu. Masina electrica e o fita pentru cei bogati, nu ar trebui subventionata deloc. Acei bani trebuie sa mearga in sectorul energiei regenerabile. O prima conditie pentru dezvoltarea infrastructurii de statii de incarcare pentru masini electrice ar trebui sa fie ca tara respectiva sa nu obtina mai mult de 10% din necesarul de electricitate din carbune. Daca e o tara ca Polonia cu 70% curent din carbune si face tranzitia la masini electrice este fara indoiala o crestere a emisiilor CO2.

    • Vorbiți să nu adormiți. Mașinile electrice nu mai sunt așa scumpe. Iti poti cumpara mașina electrica la pret de masina „normală” . Banii se întorc inapoi in economie și în final la stat prin taxe. Același principiu și la finanțarea unui start-up. Dar slabu’ știe doar să judece pe cel ce face. Așa că nu-l mai mîncați cu așa poftă că miroase până aici

  2. Adică industria este responsabila de 90-something % din problema cu emisiile și noi încercăm să reducem emisiile la mașini. Adică a căzut elefantul în piscină și tu mă pui pe mine să ies? Că din cauza mea dă apa pe-afară? Păi FMM!

    Să nu mă înțelegeți greșit, e foarte OK și frumos să avem mașini electrice, e bestial să nu mai poluăm în orașe, dar hai să nu ne facem că nu vedem unde e problema. Problema e la uzina aia care poluează cât un milion de mașini.
    Oricât aș face eu economie de curent, PLM, e fix-pix pe lângă economia pe care ar putea s-o facă uzina. 1% economie la uzină într-o zi e cât consum eu în 4000 de vieți.

  3. O sa vina TESLA ( Elon Musk ) si o sa construiasca o retea imensa de superchargere ca in SUA.
    Europenii nu au expertiza si nici vigoarea necesara.

    • Superchargerele alea de unde o sa ia curent? De la sursa aia infinita de energie pe care o ai tu in fundul curtii?