G4Media.ro

Cum explică Florin Goidea, directorul Portului Constanța, aglomerația de barje cu grâu…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Acum rusii vor ataca si porturile Reni si Ismail.

    • Nu ai citit articolul, nu?
      „blocada nordului Mării Negre ” – e acolo. Rușii s-au blocat in casa lor imaginara

  2. În sfarsit o stire in care e vorba despre munca si in care nu e vorba despre bani. Și totusi, cu ce combustibil functioneaza barje-le alea?

  3. In timp ce ne vaitam ca o sa ne omoaea criza de cereale, refuzam navele ucrainene cu cereale. Prietenii stiu de ce.

    • cand au scufundat ucrainienii nava Rostock, ca sa demonstreze necesitatea canalului bastroe, blocajul pe bratul Suulina a durat 14 ani

    • Nu era Titanic, dar era Kursk. Efectiv, a fost nevoie de firma care a scos la suprafata si submarinul Kursk.

  4. Gata man au apărut experții în navigație maritimă si fluviala.🤣

  5. Bravo Florin! Exact ce spui tu am înțeles și din articol.