Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Consiliul Concurenței anunță luni că a declanșat o investigație sectorială în domeniul audiovizual, pe fondul schimbărilor comerciale apărute pe piețele televiziunilor, publicității TV și serviciilor de retransmisie a canalelor TV din România.
Analiza a fost declanșată în contextul în care unele companii care dețin canale de televiziune, cu cote importante de audiență, au renunțat la regimul must carry (lista programelor care trebuie să facă parte, obligatoriu, din grila distribuitorilor de televiziune) și solicită plata unor sume de bani pentru a fi retransmise de către distribuitori.
Autoritatea de concurență transmite că va analiza structura piețelor de producție de canale TV, de retransmisie a canalelor TV, de publicitate și a oricărei piețe conexe relevante din România. De asemenea, vor fi studiate gradul de concentrare pe segmente de piață, mecanismele de funcționare ale acestora, condițiile comerciale în sectorul audiovizual al programelor de televiziune, precum și impactul ieșirii din regimul must carry asupra pieței serviciilor de retransmisie a canalelor de televiziune din România.
Citește integral pe economedia.ro