G4Media.ro

Autostrada Soarelui reintră în reparații pe 15 februarie

Autostrada Soarelui reintră în reparații pe 15 februarie

sursa foto: CNAIR

Autostrada Soarelui reintră în reparații pe 15 februarie

Pe 15 februarie vor reîncepe lucrările de reparații pe Autostrada Soarelui, pe tronsonul Bucureşti-Fundulea, unde carosabilul construit din plăci de ciment este plin de gropi.

„S-a stabilit de comun acord cu Poliția Rutieră ca sezonul pentru intervenția la Autostrada A2 să înceapă cu 15 februarie dacă condițiile atmosferice o permit (temperatura la nivelul solului să fie de peste 5 grade Celsius, să nu fie precipitații: ploaie sau ninsori) și să se desfășoare până la 1 iulie, când intrăm în sezonul estival. În acest interval, Compania își dorește să repare un tronson de 9 kilometri de cale. Perioada de lucru se va relua apoi de la 1 septembrie și se va întinde până la finalul anului, atâta timp cât vremea va permite asta, perioada în care ne propunem să fie reparați alți 9 kilometri de cale”, a declarat, pentru G4Media, directorul general al CNAIR, Sorin Scarlat.

Lucrările care vor începe în această lună pe calea 1 a autostrăzii A2 se vor desfășura între km 12 – km 21 și km 27 – km 36. Ele constau în frezarea a 8 centimetri din dalele de beton, consolidarea fisurilor active și repararea rosturilor degradate.

CNAIR împreună cu Poliția Rutieră vor stabili cât de curând restricțiile de circulație din zonele respective și variantele de circulație ce se vor impune pentru desfășurarea lucrărilor în condiții de siguranță.

Lucrările de pe sectorul București – Fundulea al A2, București – Constanța, sunt împărțite în două loturi astfel:

Lotul 1 km 12 – km 24

  • Constructor: S.C. PORR CONSTRUCT S.R.L.
  • Valoarea lucrărilor: 41.7 mil lei, fără TVA.

Lotul 2 km 24 – km 36

  • Constructor: S.C. SAGA BUSINESS CONSTRUCT S.R.L
  • Valoarea lucrărilor: 44.9 mil lei, fără TVA.

Sectorul Bucureşti – Fundulea a fost deschis traficului în 2004. Este construit din dale de beton și este plin de gropi. În vara anului trecut poliția a limitat viteza pe acest sector de 24 de kilometri la doar 80 de km./h după ce plăcile de beton au început să se ridice cu efect destul de periculos pentru siguranța rutieră. Despre refacerea acestui tronson din Autostrada Soarelui se vorbește încă din 2015, însă lucrările au început serios abia în toamna anului trecut. În 2019 au fost reparați doar 6 kilometri din șoseaua rapidă.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Și podul de la Fetești trebuia sa intre in reparatii ca sa justifice CNAIR banii incasati de la prostii care platesc.
    Da’ nu mai intra, ca nu mai sunt banii. I-au ratacit prin alte contracte … si conturi.
    CCR a stabilit deja ca o taxa impusa de catre Guvern trebuie sa aiba un scop bine definit, unde mai pui ca taxa de pod pare dubla impunere avand in vedere ca platim si taxa de drum.
    Nu poți sa blochezi accesul la un drum pe care ai dreptul sa circuli cu o „taxa de trecere”

  2. „Autostrada soarelui” LOL autostrada verzelor balcanice vrajitoareo-smanglitoare.