
Administraţia Fondului pentru Mediu demarează pe 19 iunie sesiunea de înscriere a persoanelor fizice în Programului Rabla Auto 2025, pe site-ul AFM
Administraţia Fondului pentru Mediu va demara, începând cu data de 19 iunie 2025, ora 10:00, sesiunea de înscriere a persoanelor fizice în cadrul Programului Rabla Auto 2025 pe site-ul AFM, transmite News.ro.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
„Începând cu data de 19 iunie 2025, ora 10:00, Administraţia Fondului pentru Mediu va demara sesiunea de înscriere a persoanelor fizice în cadrul Programului Rabla Auto 2025 pe site-ul AFM”, anunţă instituţia.
“Am pus la dispoziţia cetăţenilor acum trei săptămâni un model demonstrativ al cererii de finanţare, iar astăzi completăm cu un clip video informativ cu paşii de urmat în vederea înscrierii persoanelor fizice în aplicaţia programului. Este pentru prima dată când persoanele fizice se înscriu direct pe site-ul instituţiei prin intermediul unei aplicaţii informatice, iar un astfel de material video devine cu atât mai util. Prin această iniţiativă, ne-am propus să asigurăm tuturor solicitanţilor un acces transparent şi simplificat la programele de finanţare, în beneficiul întregii comunităţi. Transparenţa sporită susţine cetăţenii în parcurgerea corectă şi eficientă a procedurilor, promovând astfel o participare activă şi responsabilă în cadrul programelor de finanţare ale AFM”, a declarat Florin Bănică, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu.
Suma alocată sesiunii de înscriere care se va desfăşura în perioada 19 iunie – 27 noiembrie 2025, sau până la epuizarea bugetului alocat, este de 210 milioane de lei pentru achiziţionarea autovehiculelor noi cu sisteme de propulsie termică (cu ardere internă, inclusiv motorizare GPL/GNC) sau a motocicletelor şi autovehiculelor cu sistem de propulsie hibrid, iar 400 milioane de lei pentru achiziţionarea autovehiculelor noi plug-in hibrid sau a motocicletelor electrice şi autovehiculelor pur electric sau cu pilă de combustie cu hidrogen.
Înscrierea persoanelor fizice se realizează prin încărcarea în aplicaţie a următoarelor documente:
-cererea de finanţare, descărcată din aplicaţie, completată prin tehnoredactare şi, ulterior, încărcată fără a fi semnată;
-actul de identitate, în termen de valabilitate la momentul înscrierii;
-certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, nu mai vechi de 90 de zile la momentul înscrierii în program;
-certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, nu mai vechi de 30 de zile la momentul înscrierii în program.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.