G4Media.ro

2 la sută din PIB anual pentru infrastructură: planul guvernului Cîțu pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

11 comentarii

  1. nu vad scrisi nimic despre imprumuturile viitoare si valoarea acestora raportata la pib.

    puteti sa verificati programul aici : http://storage1.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21447/19813286/2/document-2020-12-23-24501757-0-program-guvernare-citu.pdf

  2. 2% numai? Dar câte procente merg spre pensiile speciale? Spre cele 1,5 milioane de bugetari?
    Ca să putem face și noi niște comparații.
    Că pentru tigăile de la gropile de gunoi ale altora, ălea de le cumpără Măciucă, știm că dăm tot 2%!

    • 2 la suta pe an înseamnă undeva spre 22 24 de miliarde de lei, plus fonduri europene, se poate ajunge spre 35 de miliarde pe an. În 4 ani sunt vreo 140 de miliarde de lei, de banii ăștia faci mia aia de kilometri de infrastructura

    • da doamne ….din pix sau din gura ajungem pe luna cu autostrazile , la fel cum ajungeam cu productiile record pe vreama lui ceasca

  3. Opa! Domnul Cîțu îl “cadorisește” generos pe domnul Drulă.

    Comparativ, bugetul propus pentru Ministerul Transporturilor pe anul 2020 era de aproape 11,8 miliarde lei (~2,51 miliarde euro), conform calculelor mele = 1,125% din PIB-ul României de 223 miliarde de euro pe 2019.

    2% din PIB-ul de 204 miliarde de euro estimat pe 2020 = ~ 4, 08 miliarde euro. Frumos.

    Mai rămâne ca firmele contractate să fie cele mai competente din cele romanești ca acei bani să rămână în economie, cu taxe pe salarii și pe profit plătite in România, consum, etc.

  4. Trebuie desfiintata si taxa de pod de la Harsova si Cernavoda. Constantenii si tulcenii sunt obligati sa plateasca 26 lei ca sa mearga in tara si nu e normal.

  5. Calea ferată ramasa again le dinafara. Toate europa de vest investeste masiv in transportul public si de masa pe calea ferata, Romania se trezeste in 2030 ca iar e 30 e ani in urma. Nimic de reabilitarea magistralelor din moldova/muntenia. Nimic de trenuri urbane in București.

    Clar avem nevoie de autostrăzi, dar trebuie sa ne focusam pe toate mijloacele de transport ca sa nu rămânem din nou pe din afara.

  6. despre Moldova, iar… nimic
    nici macar in proiect?