Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Românii au tendința de a cumpăra flori de sărbători și au destul de multe ocazii pentru a face acest lucru, cum ar fi zilele numelor sau Ziua Îndrăgostiților în România (24 februarie) care se numește Dragobetele. De asemenea, în luna martie există un motiv pentru a cumpăra flori, deoarece țara sărbătorește prima zi de Primăvară (1 martie) și Ziua Internațională a Femeii (8 martie). În aceste două sărbători, bărbații oferă flori femeilor pe care le cunosc. Și există și mai multe sărbători, cum ar fi Paștele (5 martie), care tinde să meargă în paralel cu vânzarea de plante de exterior. De-a lungul anilor, aceste sărbători au devenit zile aglomerate pentru raioanele de flori ale supermarketurilor din România. Ca și în alte câteva țări, acestea vând din ce în ce mai multe plante și flori, scrie Flower Daily.
O poartă către piața românească
„Anul acesta a fost foarte nebun și aglomerat, mai aglomerat decât alți ani. Am avut o creștere de 20% a vânzărilor și a fost o adevărată provocare să facem față cererii supermarketurilor. În ciuda inflației, oamenii sunt dispuși să cumpere flori”, spune Iulian Cazacu, managerul International Bloemen.
Citește integral pe economedia.ro