G4Media.ro

Tesco a început să folosească camioane de livrare alimentate de baterii electrice…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Livrează între puncte fixe.(depozitul principal Tesco—-supermarket Tesco)
    Aprox poate calcula cat parcurge camionul si stie ce greutate are.
    Așa este ușor.
    In schimb unui transportator obișnui îi este aproape imposibil.

  2. Se elimina noxele, treabă buna. Cand vor arunca bateriile vor cauta o tara in Europa de Est…

    • Ia si calculeaza cat polueaza un camion, fa un calcul de co2 pentru fiecare litru de motorina, cat si pentru cei care transporta motorina la benzinarii.
      Telsa recicleaza peste 90% din baterie.

    • Chimicalele folosite la extractia elementelor din baterie unde ajung?
      Este un procedeu asemanator cu extractia aurului din minereu.

  3. „Ultimele cifre oficiale arată că mai mult de un sfert din emisiile din Regatul Unit provin din transport – cu aproape 5% de la mașini.”

    Deci 25% din emisii provin din transporturi, din care 5% de la autoturisme (banuiesc ca asta intelege dl. Clej prin folcloricul „masini”).

    Pana in 2040, tot ce se produce cu scopul „mijloc de transport” (oameni sau marfa) va trebui sa nu mai emita CO2. Bun.

    Care este sarcina ce cade asupra celor care produc restul de 75% din poluarea din UK, ce tinte trebuie sa indeplineasca ei pana in 2040?

    Ca sa ne facem o idee daca aceasta sarcina ambitioasa se vrea realizata pe efortul si sarcina doar a unora sau este o actiune distribuita corect (fara sa avantajeze pe nimeni).

  4. Praf in ochi. TIR-urile pe baterii nu sunt nici pe departe la fel de bune ca cele pe motorina.
    Au cumparat doar 2 camioane pentru o flota de 2000 camioane. Sa ne anunte care sunt costurile atunci cand vor avoar doar camioane electrice.
    Faptul ca ai autonomie limitata si trebuie sa faci pauze mari pentru reincarcare te obliga sa folosesti mai multe tractoare. Pe langa faptul ca sunt mult mai scumpe, tractoarele electrice au nevoie de baterii noi la fiecare 5-6 ani.
    Probabil pretul serviciului de tranport creste cu 100% sau mai mult daca se merge pe flote electrice.

    In acelasi timp, creste cererea pentru baterii pe litiu, lucru care creste pretul bateriilor si afecteaza inclusiv pretul autoturismelor electrice. O baterie de camion este 10-20 ori mai mare decat una de autoturism.
    Corect ar fi aleaga hidrogen, gaz natural sau biofuel pentru camioane.