G4Media.ro

Simularea bacalaureatului continuă cu proba obligatorie a profilului / Miercuri și joi,…

sursa foto: Inquam Photos / Alex Nicodim

Simularea bacalaureatului continuă cu proba obligatorie a profilului / Miercuri și joi, alte două probe iar rezultatele vor fi afișate pe 14 aprilie

Elevii claselor a XII-a şi a XIII-a (seral/frecvenţă redusă) de liceu vor susţine, marţi, proba obligatorie a profilului, probă scrisă, din cadrul simulării examenului de bacalaureat, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei.

Miercuri este programată proba la alegere a profilului şi specializării.

Elevii din partea minorităţilor naţionale vor susţine pe 31 martie probă scrisă la Limba şi literatura maternă.

Rezultatele vor fi afişate pe 14 aprilie.

Marţi, proba va începe la ora 9,00, moment în care, în fiecare sală, vor fi distribuite subiectele. Accesul elevilor în săli este permis până la ora 8,30.

Timpul destinat elaborării unei lucrări scrise este de trei ore din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev.

Rezultatele obţinute de elevi la simulare sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care acestea s-au desfăşurat, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare.

Rezultatele obţinute la simulare nu se contestă şi nu se trec în catalog. Totuşi, în situaţiile excepţionale în care se doreşte consemnarea notelor în catalog, acest lucru se poate face în baza unei cereri scrise depuse de cei interesaţi. (Sursa: Agerpres)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Nu, nu este bine… am văzut reacțiile elevilor de la unele colegii de top, unde reporterii, an de an speră să nu li se confirme concluziile cu care suntem obișnuiți :
    „absența motivației și a deprinderii de a te informa”, „înțelegerea textului”, „orizont limitat de cultură”, lipsă de logică în tratarea unor subiecte”