G4Media.ro

România are cele mai periculoase drumuri din Europa – studiu

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Evident, atunci cand se pun 2-3 cm de asfalt direct peste pamant la ce altceva te poti astepta?

  2. Statistica este serios influențată și de cultura de șofat. Din cauza autostrăzilor punține la număr, care se alternează cu drumuri naționale cu 2 benzi, românii încă nu posedă suficient practica șofatului pe autostrăzi sau pe drumuri rapide de două benzi ( exemplu Dej- Cluj Napoca – Turda ) . Pe de altă parte, pot să afirm în cunoștință de cauză că drumurile naționale și locale românești sunt calitativ mai bune decât de ex. cele din Ungaria. Acolo însă autostrăzile constituie o rețea foarte dezvoltată

    • Să vezi în Germania drumuri naționale fără acostament și cu copaci bătrâni imediat pe margine (la 20-30cm maxim, în laterală). Păi la noi din punctul acesta de vedere este lux. Nu este lux fiindcă într-adevăr nu avem ce au nemții (nici măcar maghiarii, că ai făcut referire la ei), anume autostrăzile. Este într-adevăr frustrant să constați că durează atât de mult o călătorie de la A la B și atunci apare tentația, ba să mergi în sat ca afară (ca la noi la nimeni, cu sate de 10 km, întinse doar de-a lungul drumului național, și extinse cât s-a putut după revoluție), ba să mergi pe acostament, ca pe celebrul DN2. Dar eu unul învinovățesc exclusiv autoritățile statului pentru asta, pentru că nu aplică legea (în ambele cazuri). Tentația este și dincolo dar frica de pedeapsă cred că prevalează (și vedem cazuri în presă, de români urmăriți juridic chiar în România, pentru contravenții rutiere pe dincolo / foarte bine). Restul ar trebui să vină de la sine, într-un climat de normalitate.

  3. Eu cred ca avem cei mai periculosi soferi.