G4Media.ro

Răzvan Cuc se apără după audierea fostului șef al CFR la DNA:…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. ahahahahahhahaaha

  2. Acelasi cuc Dar alt dosar, tarom, cfr etc, Oare acest individ nu ar trebui bagat in colivie

  3. Frumosule!
    De cite ori te vad ma intreb unde este crucea de aur ce trebuia sa iti atirne (greu) pe piept! O porti numai acasa?

  4. Colivia Rahova te asteapta! Si te ajung din urma si celelalte „chestii” pe care le-ai facut!
    O sa vezi acolo ca esista cuci muuult mai mari ca tine. O sa ii cunosti la dush!

  5. Banii se pierd din cauza manevrelor pe care le-a făcut ministerul si diverși directori puși de-a lungul timpului de minister. Si aici ma refer la Dorobanțu. Deci dupa ce s-a deschis licitatia comisia de evaluare a constatat ca prima clasata Rail Works avea probleme cu referințele in sensul ca nu avea contracte pentru specializarea telecomunicații ( printre altele) . Din acest motiv a fost descalificat. Evident a dat CFR-ul in judecata si a venit in instanta cu o referința de la … CFR. Asta se cheamă hai sa ne dam in cap la oamenii noștri. Problema este ca aceasta referința a fost data pentru proiectul Arad Curtici care încă nu a fost recepționat. Dorobanțu a forțat semnarea recepției dar deoarece acum legea nu-ți mai da voie sa semnezi recepția cu neconformități cum se putea înainte, Dorobanțu a semnat un protocol secret intre CFR si Alstom ( care este parte Railworks) in care se angajau sa repare sutele de neconformități cu condiția ca ele sa nu apară in procesul verbal de recepție. După ce Dorobanțu l-a servit pe nenea Rail Works a plecat la bișnița lui obișnuită la CFR Călători. Evident aceste lucruri sunt cunoscute de cei de pe locul 2 si au atacat decizia CFR. Deci in mod normal judecătorii ar trebui sa-i descalifice si sa-i dea pe mana DNA pentru fals in acte publice, frauda si alte alea. Din cauza asta nu este recomandat sa semnezi contractul când el poate fi anulat de instanta si o luam de la capăt cu Simeria-Vintu când la fel s-a semnat contractul si a fost anulat si CFR si acum umbla după bani.Practic cine a semnat poate fi pus sa plătească pe persoana fizica toate cheltuielele de recuperare a vbanilor ( pentru ca la semnare CFR trebuie sa dea 20 % la constructor avans ca ala sa pornească lucrarea) . Da se vor pierde 800 de milioane de eur pentru ca statul le-a permis la ofertanți sa controleze licitațiile. licitația e pornita din 2016 si a stat numai in instanta. Trebuie instituita o taxa de 10 % daca vrei sa ataci la curte decizia Autorității Contractante si atunci nu o sa mai fie zeci de acțiuni in instant ca 10% di 800 de milioane sunt 80 de milioane de eur pe care nimeni nu prea are curajul sa-i riste ca asa are el chef. Astăzi taxa este de 50 de lei, se fac zeci de plângeri si majoritatea sunt pierdute in instanta. exceptând de cazuri gen Dorobanțu , Gavrila care și-au băgat nasul in licitații , comisiile au avut intotdeanu dreptate.