G4Media.ro

Mircea Miclea: Cutia neagră a educației s-a făcut transparentă, prestația școlii ne…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Intradevar, pandemia a aratat (daca mai era nevoie) foarte slaba calitate a prea multor „dascali”din scoala romaneasca, Si aici, ca si in alte domenii, politicul a lucrat la deprecierea domeniului. Si nu era un domeniu din care mafiotii sa-si traga profituri. Atunci, de ce?
    Este mare nevoie de un ministru care sa aiba pe umeri un cap, nu o tartacutza seaca, precum au avut cei mai multi care s-au perindat pe la acest mibister.

    • Pai tocmai ca este un domeniu din care mafiotii trag profit:
      -Mafia politica doreste sa aiba abseolvenit de scoli cat mai analfabeti care sa-i voteze fara sa gendeasca si sa devina dependenti si milogii pomenilor electorale.
      -Mafia scolilor (ministere/inspectorate/directori de scoli) doreste sa angajese pe pile, relatii si spagi cadre didactice care nu au nici o vocatie in acest domeniu
      -Mafia cadrelor didactice care vor sa predea cat mai putin la ore si sa forteze parintii sa-si trimita odraslele la after scool (detinut tot de acel cadru didactic in colaborare cu alti afaceristi) in speranta ca ai lor copii vor mai invata ceva suplimentar nimicului predat la ore.
      -Mafia manualelor prost facute , bagate pe sub nas parintilor din care cadrele didactice au de castigat comisioane indiferent de calitatea acestora.
      Lista poate continua cu alte multe exemple de capusire a sistemului de invatamant cu profituri pentru mafie.

  2. Am si eu niste idei pt. sistemul sanitar dar nu le mai repet …

  3. Ar trebui ca notele din gimnaziu sa nu conteze la admiterea in liceu. Pentru ca parintii si elevii sa nu mai alerge dupa note. Si pentru ca profesorii sa nu mai dea note exagerat de mari. Sunt prea multi de 10 la gimnaziu.

    La inceputul semestrului sa se faca o evaluare nationala unitara. Totul filmat, ca la BAC. Elevii vor primi note. Aceste note sa fie comparate cu cele de la o a doua evaluare, de la sfarsitul semestrului.

    In cele din urma, profesorii sa fie evaluati si remunerati dupa curba progresului facut de elevi intre aceste doua evaluari.

    Dar e o problema aici: scoala romaneasca este facuta sa slujeasca interesului profesorilor si nu al elevilor. Asta e marea problema.

    Tot aparatul administrativ este construit sa serveasca in primul rand clasa sociala administrativa si abia apoi poporul.