G4Media.ro

Mafia epavelor auto: sute de mașini cu daună totală sunt reparate și…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Culmea este ca daca te duci la service sa-ti repari masina pt orice problema, ti-o repara ca dracu’. In schimb epavele totale ies din mana lor ca noi. Cum e posibil?! Samsarii care mint ar trebui sa faca minim 5 ani de puscarie.

  2. Epavele umane, reciclate in politicieni si ministri, sunt mai periculoase!

  3. De multe ori mașina iese dauna din cauza costurilor prea mari din reprezentante

  4. Reparate? Mai bine zis „ciocanite”. Romania, Tara minunata!

  5. cautati pe youtube arthur tussik, si in special videoclipul unde repara un bmw seria 7 pe care il taie in jumate pentru ca era dauna super totala, nu totala. vedeti la final cum arata masina 🙂

    • Mai mult că sigur că în Russia e legal ceea ce face Arthur in acele filmulețe. trebuie sa recunoști că este un adevărat meserias in domeniu.
      Până nu demult asemenea meseriași erau pregătiți și la noi in scoli profesionale de profil, au mă rămas putini. Și apoi contează și legislația. In reportajele de pe canalele de cultura generala, vedem ce se întâmplă în SUA prin acele ateliere de modificat și reconstruit mașini, o industrie de miliarde de dolari anual, și care, in Europa, nu este posibilă din cauza unei legislații de tip socialist.

    • Nu samsarii sunt de condamnat, asiguratorul este singurul vinovat deoarece nu plateste suma integrala pt dauna ca aceasta sa ajunga la casat ca in alte tarii civilizate, atat timp cat poti la o dauna totala declarata de asigurator nu de service sa faci polita RCA inseamna ca poate circula pe strada, iar RAR a scos o platforma unde inscrie masinile cu dauna totala dar trebuie sa platesti ca sa vezi, deci RAR nu o sa pregateasca nimic atat timp cat el si asiguratorul au de castigat

  6. Este posibil ca propunerea legislativa sa deschida calea spagilor catre inspectorii auto, care vor decide, nu-i asa, daca masina respectiva va putea fi reparata sau nu.