G4Media.ro

IPJ Călăraşi contrazice sindicatul Europol care a susţinut că o autospecială furată…

sursa foto: Poliția Română

IPJ Călăraşi contrazice sindicatul Europol care a susţinut că o autospecială furată avea probleme cu bateria şi era lăsată cu motorul pornit: A fost verificată la reprezentanța auto şi nu prezintă defecţiuni tehnice

Poliţia Judeţeană Călăraşi contrazice afirmațiile sindicatului Europol în legătură cu o autospecială de poliție furată de un bărbat băut în județul Călărași pentru că a fost lăsată cu motorul pornit întrucât avea probleme cu bateria de 3 luni.

IPJ Călărași spune că aceasta a fost verificată în cadrul reprezentanţei auto cu service autorizat şi nu are defecţiuni tehnice.

”Având în vedere informaţiile eronate apărute în spaţiul public privind o eventuală defecţiune tehnică a autospecialei ce a fost sustrasă în noaptea de 21/22 ianuarie a.c., Compartimentul Relaţii Publice din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Călăraşi este abilitat să comunice următoarele: Astăzi, 25 ianuarie a.c., autospeciala implicată în evenimentul respectiv a fost verificată în cadrul reprezentanţei auto cu service autorizat şi s-a constatat faptul că nu prezintă defecţiuni tehnice, fiind emis raport tehnic de constatare în acest sens”, a transmis, miercuri, IPJ Călăraşi.

Potrivit sursei citate, autospeciala este fabricată în anul 2020 şi se află în perioada de garanţie.

Sindicatul Europol reacționat a reacționat, luni seară, după ce ce un bărbat din Călăraşi a furat maşina unui echipaj care intervenea la un scandal în care erau implicate 15 persoane.

Poliţiştii su susținut că ”autospeciala” avea de aproximativ 3 luni probleme cu bateria şi, pentru a nu rămâne în drum, agenţii lăsau motorul pornit.

”Cum de au furat maşina de poliţie de sub nasul agenţilor? Păi e destul de simplu. Atunci când faci compromisuri pentru instituţie, atunci când îţi asumi să te expui doar pentru că ”şeful” aşa a dispus, ajungi să fii singurul ”vinovat” de ceva ce era foarte predictibil să se întâmple”, au transmis sindicaliştii Europol.

Aceştia au povestit că, sâmbătă seară, patrula de poliţie din zona Lehliu, IPJ Călăraşi, a fost trimisă la un conflict între mai multe persoane care se ameninţau cu acte de violenţă.

”Imediat ce au ajuns în zonă, au observat aproximativ 15 persoane, multe dintre ele în stare de ebrietate, care erau la un pas de o încăierare. S-au dat jos din „autospeciala” de poliţie pentru a documenta cauza conflictului iscat. Doar că, profitând de faptul că poliţiştii erau în spatele maşinii de poliţie, înconjuraţi de mai multe persoane, unul dintre protagonişti s-a urcat la volan şi a plecat cu „autospeciala” de poliţie aproximativ 300 de metri până când a fost oprit tot de poliţişti. În acest sens, s-a întocmit dosar penal pentru „furt calificat” şi „conducerea unui autoturism sub influenţa băuturilor alcoolice”, pentru că, evident, temerarul avea la bord mai multe pahare de băuturi bahice”, povestesc sindicaliştii.

”«Autospeciala» de poliţie avea de aproximativ 3 luni probleme cu bateria, care nu se încărca în mers şi poliţiştii au ajuns de mai multe ori să ceară curent de la alţi şoferi pentru a o porni. Mai mult, a fost sesizată şi în scris instituţia despre această defecţiune, însă fără să rezolve într-un fel problema. Iar poliţiştii care foloseau în patrulare această maşină de poliţie, de frică să nu rămână în câmp, pe teren şi în alte locuri unde aveau speţe, lăsau motorul pornit. Oare cum era dacă poliţistul ar fi oprit motorul „autospecialei” şi conflictul cu cele 15 persoane ar fi degenerat şi trebuiau să se retragă până primeau sprijin de la alte patrule? Oare cine răspundea în cazul în care am fi avut din nou poliţişti vătămaţi sau chiar deposedaţi de armament”, au mai transmis sindicaliştii.

Aceştia au afirmat luni că echipajul a avut probleme cu maşina şi după ce aceasta a fost recuperată.

”După ce l-au oprit pe cel ce urcase la volanul ”autospecialei”, când au intenţionat să plece de la faţa locului şi să-l conducă la sediu pe autor, ghiciţi ce…au pornit maşina cu ajutorul cablurilor „împrumutând” curent de la un cetăţean din zonă”, au mai transmis sindicaliştii.

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Citește și...

4 comentarii

  1. Doar un Expert independent poate confirma…
    Serviceurile sunt „ale lor”

  2. „Reprezentanta auto” raspunde doar de masinile în garanție.
    Cu restul fac ce vrea

    • Nu intereseaza pe nimeni, dupa cum vezi, ce spui tu, care, probabil ai interes aici. Important este ca in realitate lucrurile stau altfel si, probabil, tu vrei sa ascunzi asta. Faci valuri mai mari decat intentionezi si vei obtine contrariul

  3. Totusi,bateria este una,fiind un element exterior,nu o piesa a masinii.astfel ca ,defectiunea tehnica este alta,asa ca normal la expertiza nu s-a constatat nici o problema .Din punct de vedere operativ,un singur echipaj era insuficient pentru a intervenii in acest caz,cu 15 ,,actori,asa ca ar fi trebuit sa astepte intariri in zona de pericol.Oricum evenimentul trebuie analizat pentru a prevenii evenimente mai grave,cum ar fi furtul armelor din dotare de vreunul cu alte intentii