G4Media.ro

Industria auto: Blocajul german a fost ridicat, UE 27 aprobă eliminarea motoarelor…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Cineva îi ghidoneaza și pe nemți!

  2. Dle Marinescu, cu tot respectul, dar daca titrati cu aplomb ca „statele membre ale UE au aprobat luni eliminarea motoarelor termice la mașinile noi începând cu anul 2035”, inseamna ca n-ati inteles natura derogarii fundamentale, primita de Germania, anume ca motoarele cu combustie termica vor fi acceptate si dupa 2035, cu conditia expresa ca ceea ce e supus combustiei sa fie doar combustibili sintetici (de ex. benzina artificiala H2+CO2). Deci motorul cu combustie supravietuieste multumita Germaniei si dupa 2035, dar va trebui alimentat cu combustibil neutru pe CO2. Neutralitatea acestui combustibil se obtine din faptul ca CO2 inglobat e absorbit de fapt din atmosfera la producerea sa, asa ca eliminarea inapoi la arderea H2 nu aduce o amprenta de CO2 suplimentara.

  3. Delirul ecologist este complet irational, masinile electrice sunt departe de a fi macar pe aproape la fel de utile ca cele pe benzina sau motorina. Pentru a face o deplasare lunga, de 800 de km, in Germania pe autostrada cu benzina faci in medie 6 ore, cu o masina electrica 2 zile. Nu mai vorbim de TIR-uri, unde cu motor electric apuci doar sa il scoti din parcare.
    CO2 in atmosfera este doar 0,04%. Sunt mii de voci de specialisti care sustin ca nu are nicio legatura cu efectul de sera.

    • usor cu pianul dragā, CO2 in atmosfera este la cea mai mare concentratie din ultimii 800.000 de ani; consulta un grafic, vezi cum a crescut de cand a inceput epoca industriala; 0,04% pare putin ca si cifrã, dar nu cred ca multi stiti urmatoarele:

      Toxicitate si efectele adverse cresc odata cu modificarea concentratiei in aer a dioxidului de carbon (CO2) astfel:

      la 1% poate provoca somnolenta prin expunere prelungita
      la 2% devine usor narcotic. Creste tensiunea arteriala si pulsul si se poate instala o scadere a auzului
      la aproximativ 5% provoaca stimularea centrului respirator cu manifestari de ameteala, confuzie si dificultate in respiratie, insotite de dureri de cap. La aceasta concentratie pot aparea si atacurile de panica
      la aproximativ 8% provoaca dureri de cap, transpiratie, vedere diminuata, tremor si pierderea constientei (dupa expunere intre cinci si zece minute).

  4. musai sa-ti iei masina noua? e vorba de masini noi, din fabrica