G4Media.ro

Franța va acorda operatorului aerian AirFrance un împrumut de 7 miliarde de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. De pe alt site:
    „Eu am avut doua randuri de bilete pentru toata familia x4 la AIR France (Paris-Bucuresti si retur), aproape 2000 de euro in total.
    Trebuia sa merg inainte de Pasti si de 1 mai. Desi au anulat zborurile, nu mi-au dat banii inapoi, doar mi-au propus ontravaloarea in voucher… Pai eu voi termina contractul in Paris la sfarsitul lui iunie si nu stiu cand si daca o sa mai folosesc voucherele lor. Bineinteles ca pe lege ar trebui sa dea banii inapoi, dar nici nu se gandesc sa plateasca si nici nu vor plati, ba mai sunt protejati de statul francez si de autoritatile de reglementare din Franta.
    Asa ca eu si probabil alte milioane de oameni facem parte din maretul plan de salvare frantuzesc, desi nu ne-a intrebat nimeni daca vrem sa fim parte la asta. Ghinion!
    A, sa nu uit… Am intrebat la Carrefour in Paris si cica nu vor sa primeasca voucherele alea ca sa imi cumpar legume si lapte, vor sa le dau EURO aia pe care eu i-am dat pe bilete. Poate o sa o intreb pe proprietara mea daca imi pot plati chiria cu voucherele alea, desi mi-e teama ca si ea o sa vrea tot EURO…
    Nasol!”

    • Sper sa va pot ajuta, la intrebarea pusa de persoana respectiva. Ii puteti copia lien-ul pus de mine mai jos, pentru a il indruma.

      Aveti aici, raspunsurile la intrebare. Nu numai Air France aplica (deocamdata) un „avoir”, ci toate companiile aeriene si agentiile de voyage. Pentru absolut toti cei care au cumparat bilete de avion, sau avion+séjour.
      Un raspuns clar al guvernului fiecarei tari, va fi dat. Deocamdata, avand in vedere situatiile diferite, in functie de tari, nu exista (inca) un raspuns clar, la nivel UE. Ceea ce exista in schimb, este garantia de a nu pierde definitiv sumele angajate.
      Exista o lege UE, care acopera aceste cazuri (orice produs cumparat) Intai se propune un „avoir” si/sau se ramburseaza, intr’un timp sabilit (nu neaparat imediat)

      Air France, este capitalizat la inaltime de 7 miliarde de euro. Statul francez si statl olandez (nu uitati ca este Air France KLM, sunt implicate la inaltime de 14,5% fiecare (detinere de actiuni ale companiei) Asadar, au contribuit in egala masura (F + NL) la capitalizare.
      Exact cum Germania, a capitalizat Lufthansa, pentru a o salva de la faliment. Si SUA la randul ei.

      Aici, lien-ul promis:
      https://www.lefigaro.fr/voyages/vacances-2020-et-coronavirus-remboursement-billets-d-avion-report-de-sejour-les-reponses-des-experts-a-nos-lecteurs-20200425