G4Media.ro

Explicația ministrului Educației legată de cei 17.000 de elevi care nu au…

Foto: INQUAM Photos/ Octav Ganea

Explicația ministrului Educației legată de cei 17.000 de elevi care nu au terminat clasa a VIII-a și care nu au putut fi înscriși la Evaluarea Națională

„Incapacitatea de a promova clasa terminală are legătură și cu faptul că, din păcate, neînțelegând importanța principiului că școlile se închid ultimele și se deschid primele pe timpul crizei sanitare, am avut mulți elevi care s-au depărtat de școală în acești doi ani de criză sanitară”, a declarat Sorin Cîmpeanu despre o parte din motivele pentru care peste 17 mii de elevi care figurau înscriși în clasa a VIII-a nu au fost înscriși la Evaluarea Națională 2022.

Edupedu.ro  a scris că peste 17.000 de elevi care au fost anul acesta în clasa a VIII-a nu au mai ajuns să fie înscriși la Evaluarea Națională 2022 – mai mult decât toți elevii înscriși în Capitală.

Acești elevi pot fi fără situația școlară încheiată, repetenți sau corigenți, pentru că dacă ar fi fost absolvenți de clasa a VIII-a ar fi fost automat înscriși la Evaluarea Națională, în cazul acestor probe școlile făcând procedurile de înscriere, conform metodologiei examenului.

Citește articolul întreg pe Edupedu.ro.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Eu cred ca foarte multi profesori nu au dorit sa mearga mai departe copiii, se vedea prea usor cat de nepregatiti sunt foarte multi dintre ei, foarte multi nu erau in stare sa tina lectiile online. Stiu cazuri concret unde copii faceau clasa ca sa poata sa tina profesorul ora online fiindca nu era in stare sa se logheze. Rezultatele le vedem peste ani si vor fi dureroase.

    • Că dacă nu se duc la liceu, ce se întâmplă, pe fir logic? Aceiași profesori nu mai au clase, deci ore, deci loc de muncă.

      Haida-de, în învățământ se lucrează cu materialul clientului. Dacă e, apar și rezultate, dacă nu e…

  2. La ce rezultate are sistemul de invatamant romanesc (50% rebut), orice fel de material ar avea clientul, nu de acolo e problema – statistic e imposibil sa fie atati copii cu reta rd intelectual.