G4Media.ro

Coordonatorul lucrărilor de reabilitare de la Pasajul Unirii: „Tirurile n-au intrat niciodată…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Circulatia TIR urilor nu e interzisa in centrul capitalei? Nu vezi asemenea mastodonti in nici un oras european

  2. Probabil erau camioane de pana la 4 tone, frigorifice sau de transport marfa, dar nu TIR uri. Eu stau in zona si trec zilnic prin pasaj de cad a fost inaugurat de Ceasca!

  3. „proiectantul a decis ca poarta de gabarit să fie la 3,50. Înainte, poarta de gabarit arăta 3,70”

    Deci ce ne povesteau zilele trecute, ca nu a fost redusa inaltimea limitatorului, n-are nicio legatura cu realitatea.

    • Am cautat poze mai vechi, semnul de circulatie pare sa fi aratat intotdeauna 3,5 metri. Dar probabil inaltimea reala a portii era mai mare inainte, in acest articol se vorbeste de 3,8 metri. De cand cu tavanul fals, probabil au trebuit sa coboare si limitatorul ca sa il protejeze, si toti cei care au trecut fara probleme in trecut pe acolo (dar nerespectand indicatorul) sunt acum surprinsi ca nu mai incap.

    • @ Vlad – Pana la urma cred ca nu are importanta cat avea inainte sau nu. Atata timp cat limitatorul respecta inaltimea de 3,5 nu vad care e problema. Cine a trecut inainte, avand o inaltime peste 3,5, a comis o contraventie.

    • @kafka, corect. Dar introducerea unor limite arbitrare creste tentatia incalcarii lor. De exemplu in Germania sau Austria, daca un viraj e marcat cu limita de 60 km / ora, chiar trebuie sa respecti limita daca nu vrei sa te infigi intr-o bariera, mai ales cand e ud pe jos. Eu, obisnuit din Romania cu limite mult mai joase pentru viraje similare, nu ma simteam confortabil in astfel de viraje in Austria nici macar mergand cu viteza legala, nu mai vorbim sa o depasesc.

      Dar, in Romania, si in general in estul Europei, frecvent se pune limita de viteza 30 intr-un viraj care poate fi luat lejer cu 60 sau chiar mai mult. Oamenii vad ca limita e pusa aiurea, si sunt tentati sa n-o respecte.

      In Austria de exemplu, ca sa previna asta, cand sunt limite de viteza care par arbitrare se pune sub semnul de circulatie si o explicatie cu motivul limitarii, de exemplu prevenirea zgomotului excesiv.

  4. Mei, eu cu ochii mei am vazut tir la lidl in Bucuresti.😆
    Nu fi turc!😁

  5. voi oricum folositi gresit denumirea de TIR. TIR poate fi si o duba care efectueaza transport international. ceea ce voi numiti TIR este autotren, adica un cap tractor cu semiremorca.

    nu au voie sa circule prin centrul oraselor niciodata, dar au voie pe alte strazi (pentru aprovizionare) si doar intre anumite ore (dupa 22 si pana la 6). restul camioanelor care au pana in 5 tone au voie. pe unele drumuri sunt si restrictii pentru traficul de peste 7,5 tone, in general intre 6 si 22 nu ai voie cu ele.

  6. Te-a trimis putin să blochezi pasajul, turcalete?

  7. Bravo Sebo. Ai dreptate. TIR este denumirea rămasă din comunism și înseamnă Transport Internațional. Era o placă pusă în spatele autotrenul pe care scria TIR. Ele sunt camioane. Când depășesc un anumit tonaj nu au voie în centrul orașelor. La Unirii este și centru istoric. Clar nu avea ce căuta camionul la Unirii.