G4Media.ro

Chiriţoiu: Sunt uimit de curajul funcţionarilor din Ministerul Transporturilor de a aloca…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Exact! Functionarii sunt de fapt mai puternici decat ministrii. Aia trebuie cautati de DNA. Ar trebui construita o puscarie noua pentru toti astia ca toti sunt plini de rahat pana la gat.

  2. nea chiritoiu se vrea la transporturi? sau a avut chioscuri pe la metrou? sau ce interese i s-au deranjat?

  3. A se vedea cine e la Curtea de conturi a României, apoi vezi de unde si curajul .

  4. Ce le pasă ? Nu dau din banii lor. Iar de controale….să fim serioși !

  5. Nu sunt neaparat un fan al dl-ui Chiritoiu, dar a spus ceva foarte adevarat. Poti sa dai vina pe toti ministrii si pentru tot ce nu s-a facut, dar TU care lucrezi pe acelasi post de „n” ani si care primesti in acest moment un venit de la stat mai mare decat cei care lucreaza in particular, CE AI FACUT IN ACESTI ANI? Iar acest lucru este valabil in toate organziatiile / institutiile / companiile / regiile de stat.
    Si atunci ce cele clasice, respectiv hoti si corupti, nu mai putem sa adaugam si incompetent si indolent? Si atunci nu se pare ca avem reteta ideala pentru faliment?! Eu cred ca da.

  6. Da’ de ce sunteti uimit?!
    Cine baga in seama Rapoartele anuale ale Curtii de Conturi a Romaniei?!
    NIMENI!
    Acele Rapoarte care arata fix dezastrul din Institutiile statului roman sunt Contestate si rascontestate si uite-asa toti „au curaj”!!!
    NIMENI nu a dat socotela vreodata in urma unui Control al Curtii de Conturi… acele Rapoarte sunt doar „justificarea” Salariilor uriase ale clientelei politice analfabete de la Curtea de Conturi…. tone de hartie inutila!

  7. Cum adica?
    Acest Chiritoiu indrazneste sa puna la indoiala deciziile si genialitatea ministrului Drula?
    Pai se poa?

    • Dac-ai citi cu atentie ai observa ca tocmai asta e ideea principala.
      Ministrii se schimba dar functionarii raman si fac ce vor ei. Adica nimic.
      Este la fel in toate institutiile statului. Vezi si prin primarii si altele asemenea.
      Aparatul functionaresc e neclintit de zeci de ani.
      Noul ministru, noul primar sau noul orice numit temporar responsabil – politic – abia are timp sa zgarie nitel coaja relatiilor.
      Chiar presupunand c-ar fi pusi pe rascolit rahatul.
      Normal ca nu toti se pun contra sistemului. Cei care merg CU sistemul sunt cei mai iubiti de functionarime.
      Cei care sunt pusi acolo „pentru linistea noastra” dupa cum zicea „bunicuta” sau „ultimul pe lista…” cu voia dumneavoastra.

  8. Dl Chirițoiu a ieșit din bârlog și este în plină campanie că poate mai primește un mandat – al treilea – de președinte la Consiliul Concurenței, așteptând în același timp extrădarea și aducerea în țară a fostului său consilier pe “afaceri europene”, Marian Zlotea, responsabil cu șpăgile la ANVSA ș, respectiv, la Consiliul Concurenței.
    Un politruc din vechea gardă, uns cu toate alifiile și atent să nu deranjeze dar atent să pară că face treabă.

  9. Pai le face dom’ ministru sistem electronic, doar e ITist educat la Toronto. Diseara cand se duce acasa se si apuca de analiza.

  10. Sistemul electronic de evidență a biletelor vândute de CFR trebuia să fie evidențiat ca o prioritate majoră în planul de restructurare CFR (mai ales că intră pe partea de conformitate cu legile în vigoare). Propunerea asta venită de la o instituție cheie din subordinea MTI trebuia preluată ca inițiativă strategică direct în strategia instituțională/ centrală MTI, iar finanțarea ei prioritizată în bugetul MTI pentru anul în curs în categoria de cheltuieli strategice.
    Simplu, sistematic, curat, procedural.

    Cât despre fonduri pentru achiziția sau dezvoltarea unui astfel de sistem – atât timp cât inclusiv în sediul central MTI sunt finanțate din banii contribuabililor panarame escorte „modele” recrutate ilegal și plătite lunar cu mii de euro care nici nu dau pe la job (dovezi clare în acest sens există, am menționat una ieri), iar în celelalte instituții din subordine e aceeași poveste,
    cred că se puteau eficientiza în primele 6 luni de mandat niște procese și elimina niște paraziți mâncători din bani publici sub ordinele acestui „national hero wanna-be”, drula, pentru a se găsi bani și a operaționaliza sistemul de ticketing, mai ales că absența acestuia aruncă ministerul pe tărâmul neconformității cu legislația în vigoare.

    • un om cu potențial și cu intenții (aparent) bune nu poate progresa decât dacă are tăria să accepte și feedback variat și nesolicitat :).

    • Diana Rd, sa inteleg ca tu esti escorta, modelul, panarama platita din bani publici ai ministerului transporturilor, sa-i faci annilingus si sa-i tragi limbi pe boase in public „eroului” drulea. Asa se explica atitudinea ta de a linsa pe cei care zic ceva impotriva lui drulea si de a veni cu explicatiile tale „pluseristico-fantastice”. Eu iti zic doar sa le sugi drula si sa le lustruiesti ranga celor care si-au dat seama ca acest slugoi corporatist, drulea, e pus acolo sa distruga si sa lichideze companiile statului.

  11. In general subvențiile sunt acordate fără să fie verificate, dacă acei bani ajung unde le este locul , dacă ajută la ceva , dacă aduc plus valoare economiei creează locuri de munca etc. A se vedea dezmățul din agricultură unde miliarde de euro anual se duc în buzunarul hoților , mafiotilor dornici de îmbogățire rapidă a vânătorilor de subvenții și beneficii de la stat.

  12. Luati la verificat situatia autorizatiilor de serviciu si de calatorie in interes personal si va veti crucii! Arca lui Noe e minciuna, prin comparatie. Ordinul ministrului 1967 din 2012 trebuie rapid schimbat in acest sens. Controlorii verifica practic numai pe cei care cumpara biletul, specialii cu autorizatii ajungand chiar sa faca legea in trenurile interregio Buc-Cta, unde vagonul de clasa 1 este plin cel putin pe jumatate cu astfel de „norocosi”, care fac naveta zilnica neplatind nicimacar pt rezervarea locurilor pe care le ocupa. Tu platesti biletul si poti ocupa numai locul inscris pe el, ei nu platesc nimic si se lafaie pe oricare dintre locurile libere. Culmea golaniei este ca, sub pretextul luptei cu pandemia, nu mai poti sa alegi locul pe care il cumperi, ca esti alocat automat, spre „binele” tau, adica unul langa altul incepand din mijlocul vagonului, pt ca, pe cat posibil, capetele acestuia sa ramana libere pt astfel de „nevazuti”, care nu figureaza nicaieri ca folosesc trenurile CFR, care, cel putin in extrasezon, functioneaza practic mai mult pt nevoile lor decat pt nevoile celor care platesc cinstit dreptul de a circula! Despre conditiile de calatorie la cls 1, de ex, unde specialii ajung sa ocupe si culoarul vagonului, care este tip autocar, ce mai ramane de spus? Inca odata va spun: faceti ordine la autorizatii, pt ca sunt cohorte intregi care circula zilnic gratis, fara a avea dreptul sa o faca.

  13. Procurorii dorm in bocanci ….
    Membrii consiliului de administratie si actionarii tac milc ….