G4Media.ro

Ilie Bolojan: Credeți că mie îmi place să iau astfel de măsuri,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Nu „am tolerat” si nici „i-am incurajat” ca nu ai facut-o tu si nici noi ci mafia politica.

  2. Bolo cat ai fost secretar al guvernului ai stiut ce inseamna coruptia in RO, acum vii si faci pe”incoruptibilul” intr-un guvern gras cu 5 vicepremieri si cu taieri aberante de salarii si pensii.Daca tot stiai cu ce se mananca puterea, de ce nu ai inceput cu taierile din CA-uri, subventiilor pentru partide…

    • Pentru ca e cam singur. Partidele sunt neschimbate. Vicepremierii sunt ai partidelor, la fel și clientela lor din CA. Și și-au dat singuri legi pentru finanțare.

  3. Da, domnul Bolojan nu este corupt.

  4. beach please…

  5. Problema este ca nu potia plica principiile eficientizarii si restructurarii de la nivel micro , la nivel macro .

  6. El precizează, însă, că dacă mâine ar avea posibilitatea „să taie salariul unui director de la stat cu 70%, tot nu s-ar acoperi gaura de 30 miliarde”.
    Poate ca nu acoperă gaura, insa va arata intentia de a aseza lucrurile pe făgașul normal si, de ce nu, contribuie (Modest) la acoperirea acestei gauri.

  7. Nu “am tolerat”, “toleram”. Pentru rigoare, ca lipitorile sunt tot acolo dar masurile care ne afecteaza au fost luate deja.

  8. Felicitari, domnule Bolojan, mi-a placut partea cu lipitorile :))) vedeti bine lucrurile, poate si reusiti sa faceti ceva pentru a rezolva asta, va urez succes!!

  9. Dar tot voi ați trimis să conducă Apele Române drumari, IT isti, economiști, geografi, ingineri de-ăia făcuți la apelul bocancilor pe la Universitatea Ecologică. Și vă mirați de ceea ce s-a întâmplat la Praid, în județele Vrancea și Galați, ori de ceea ce, Doarme ferește, se poate întâmpla în Piața Unirii din București din cauza realizării unui pasaj rutier subteran pe sub care să treacă un râu, în loc de un pod așa cum se traversează râurile de la facerea lumii încoace