G4Media.ro

Vestager, vicepreşedinte al Comisiei Europene, după discuţii cu ministrul Ghinea pe tema…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Mai mult decit rezonabila ne apare modalitatea de implementare a PNRR.Pentru cine inca nu a inteles – fondurile oferite prin PNRR sunt accesibile in conditii ce tin de aparitia unei legislatii coerente , de transparentizarea modului de cheltuire a banilor , de puterea de convingere a Romaniei ce aduce in fata UE si propriile necesitati si nu in ultimul rind de capacitatea de implementare a acestor programe negociate sau in curs de negociere . Pe romaneste – nu avem alta sansa .Pentru cei dornici de garagata ii sfatuiesc sa citeasca de dimineata pina seara declaratiile semi politice numite basme .Avem o sumedenie de firtati creduli ce scriu pe site sau copiaza baliverne din ziarele de scandal .

    • Intrebare legitima:

      AUTOSTRDA PENTRU BICLISTI PE LOCUL AUTOSTRAZII MOLDOVA – PNRR,

      teapa pe care PNL-USR o vor da autostrazilor din Estul tarii?

      in prezent exista autostrazi care sunt incluse in Exercitiul Financiar aferent POIM, a caror sursa de finantare o reprezinta fondurile europene nerambursabile, si separat exista PNRR care va fi aprobat „candva, intr-o forma care, cel mai probabil, nu va include si autostrazile”.

      Conform PNRR:

      ,,Descrierea reformelor si investitiilor aferente componente:

      • Promovarea unui cadru legislativ si institutional privind dezvoltarea de trasee cicloturistice, pedestre, nautice fara motor si ecvestre.

      • Construirea a pana la 3.000 km de piste de ciclo-turism in Romania, finalizarea Eurovelo 6 si a altor trasee similare.

      • Sustinerea rutei Via Transilvanica si a altor proiecte mature initiate de societatea civila si de administratiile publice locale pentru trasee pedestre, velo, nautice fara motor si ecvestre.”

      ,,Implicatii orizontale:

      Contribuie integral cu 100% la tranzitia verde prin investitii in infrastructuri pentru mersul pe bicicleta.” perfect eligibil la PNRR! Tranzitie Verde Moldova va fi cea mai verde din UE!

      Buget : 120 de milioane euro.

      Specialistii Guvernului au constatat ca:

      ,,Prin Romania se propune sa treaca doua tronsoane din traseele EuroVelo stabilite la nivel european, respectiv din Magistrala EuroVelo 6 (“Atlantic-Marea Neagra”) si din Magistrala EuroVelo 13 (“Traseul cicloturistic al Fostei Cortine de Fier”), care leaga Marea Barents de Marea Neagra. Cu toate acestea, inca nu a fost realizat niciun kilometru de traseu.”