G4Media.ro

Vehicule cu emisii zero / Comisia Europeană salută primul acord între Parlament…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. „cancel culture” în varianta auto

    • Plângi, rusule, plângi! hahhahaha

    • Nenea Ruslan nu te grabi. Din cate am inteles tehnologia de fabricare a bateriei polueaza cat o masina clasica care merge 200.000km, deci fix cam atat cat ii trebuie unui utilizator normal sa caseze o masina. Daca mai pui in calcul si faptul ca in cei aproximativ 10 ani de viata ai autoturismului incarci si curent electric produs prin ardere de combustibili fosili, atunci eu zic ca rusul (asa cum banuiesti tu ca e) are dreptate.

    • @ruslan
      Ai mintea unui director de kolhoz care trimitea la abator caii pe motiv ca sunt animale burgheze.

    • ruslan zizin e prima generatie in pantofi, fiu de primar comunist, care isi ia electrica se sa dea eco la alea din sat, care daca vii cu un coupe te intreaba de ce nu are 4 usi.

    • @Lucian De unde ai „inteles” tu ca fabricarea bateriilor polueaza cat masina clasica dupa 200.000 km?!? Nici studiile platite de industria AUTO Germana nu erau atat de gogonate… Sunt probleme cu electricele, gen timp de incarcare, scaderea capacitatii bateriei iarna, etc, dar de poluat nu au cum polua mai mult deciat in realitatea virtuala a unora…

  2. Oare renunță și restul lumii – Asia, India, China, Africa, America – la masini din astea poluante? Sau doar noi în Europa ne facem praf și pulbere economia, modul de viata, libertatea de circulație și în general tot ce am muncit și adunat? Întreb pentru un prieten

  3. Deci avem 12 ani sa iesim din ioropa ca sa-si poata varsa ei toate cote.tele la noi in tara dupa 2035. Bun…