G4Media.ro

Campionii shopping-ului. România, lider în UE la creşterea comerţului cu amănuntul, în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Volumul a crescut sau valoarea? Jurnalistii astia nu le au cu cuvintele. Daca vroia sa faca un articol corect, facea o corectie cu inflatia a valorii consumului si vedea ca de fapt stam mai prost.
    Nemaivorbind ca inflatia este calculata intr-un mod discutabil, ca sa nu ne agite. Preturile alimentelor, ale serviciilor etc. au crescut mult mai mult decat arata inflatia.

  2. Comerciantii din Romania au de regula adaosuri nesimtite, in plus cumparatorii romani sunt needucati.
    Cine vrea poate sa-si ia o foaie de hartie si sa-si noteze pretul la 1l lapte de vaca, 3,5%gr, pasteurizat, cutie carton, ne-bio. Vor vedea ca unele firme au mai mult de dublul pretului minim. De ce nu dau faliment? Va las sa ghiciti (incepe cu „pro” si se termina in „ie”, a consumatorilor fireste).