G4Media.ro

Redenumiri și reorganizări ale direcțiilor din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii/ Ministrul Drulă…

sursa foto: Facebook

Redenumiri și reorganizări ale direcțiilor din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii/ Ministrul Drulă vrea să înființeze Direcţia Generală Strategie şi o Direcţie Generală Monitorizare Proiecte

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii vrea să desfiinţeze un post de secretar general adjunct, dar şi să înfiinţeze o Direcţie Generală Strategie şi o Direcţie Generală Monitorizare Proiecte. Alte direcţii vor fi înfiinţate prin reorganizarea altor direcţii, arată un proiect de Hotărâre privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, publicat în dezbatere de minister.

Astfel, se desfiinţează un post de secretar general adjunct, iar la nivelul conducerii ministerului va fi un singur secretar general, ajutat de doi secretari generali adjuncţi, înalţi funcţionari publici.

Va fi totodată înfiinţată Direcţia Generală Strategie în subordinea ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, în vederea coordonării şi impulsionării procesului de planificare strategică, elaborare strategii şi integrare a viziunii de dezvoltate pentru domeniile strategice de activitate ale ministerului.

„Această nouă structură va avea ca principale atribuţii coordonarea elaborării strategiilor privind infrastructura naţională de transport, asigurarea de suport structurilor de specialitate din minister pentru elaborarea strategiilor privind infrastructura naţională de transport, monitorizarea realizării în termenii şi la termenele prevăzuţi/ prevăzute în documentele strategice din domeniul infrastructurii naţionale de transport, sprijinirea activităţii de pregătire şi fundamentare a proiectelor strategice, colaborarea cu alte instituţii sau autorităţi publice cu rol în planificarea strategică şi dezvoltare de strategii relevente pentru domeniul de activitate al ministerului etc”, se arată în nota de fundamentare.

Această structură nouă se înfiinţează prin preluarea activităţii de infrastructură şi a activităţii de implementare Master Plan din cadrul Direcţiei Investiţii şi Infrastructură, împreună cu numărul de posturi şi personalul aferent, precum şi prin preluarea activităţii de politici publice şi strategie din cadrul Direcţiei generale management, strategie, politici publice, privatizare şi guvernanţă corporativă, împreună cu numărul de posturi şi personalul aferent.

O altă direcţie care va fi înfiinţată este Direcţia Generală Monitorizare Proiecte în vederea coordonării şi impulsionării procesului de pregătire şi urmărire a implementării proiectelor de dezvoltate pentru domeniile strategice de activitate ale ministerului, precum şi monitorizarea realizării în termenii şi la termenele prevăzuţi/prevăzute a proiectelor de importanţă strategică din domeniul infrastructurii naţionale de transport.

„Prin această nouă structură, conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii va putea aplica unitar şi eficient instrumente de management în vederea eliminării riscurilor privind blocarea/ amânarea/ întârzierea/ neimplementarea proiectelor de importanţă strategică”, mai relevă nota de fundamentare.

Această structură nouă se înfiinţează prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Direcţiei proiecte strategice, monitorizare proiecte şi parteneriat public, prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Direcţiei reglementări tehnice, autorizaţii de construire şi mediu şi prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Serviciului Investiţii din cadrul Direcţiei Investiţii şi Infrastructură.

Va fi înfiinţată şi Direcţia Guvernanţă Corporativă prin reorganizarea Direcţiei generale management, strategie, politici publice, privatizare şi guvernanţă corporativă prin preluarea activităţii de management, guvernanţă corporativă şi privatizare, împreună cu posturile şi personalul aferent, precum şi prin reorganizarea Direcţiei economice şi ajutor de stat prin preluarea activităţii de bugete, bilanţuri operatori economici, împreună cu posturile şi personalul aferent.

Se înfiinţează şi o Direcţie Economică, prin desfiinţarea Direcţiei economice şi ajutor de stat, respectiv prin: preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Serviciului financiar contabil, Compartimentului CFPP, Serviciului bugete şi bilanţuri instituţii publice, Serviciului finanţare bugetară şi ale Compartimentului ajutor de stat şi avizare tarife.

Activitatea, structura, posturile şi personalul aferent Serviciului bugete, bilanţuri operatori economici se preiau la structura nou înfiinţată, respectiv Direcţia Guvernanţă Corporativă.

Se înfiinţează şi Direcţia Achiziţii Publice şi Servicii Interne prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Direcţiei achiziţii publice şi administrarea domeniului public şi prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Serviciului Tehnic Administrativ. Aceasta preia şi activitatea, structura, posturile şi personalul aferent Compartimentului informatizare din cadrul Direcţiei comunicare, relaţia cu sindicatele, patronatele şi organizaţiile neguvernamentale.

O altă direcţie înfiinţată este Direcţia comunicare şi dialog social prin reorganizarea Direcţiei comunicare, relaţia cu sindicatele, patronatele şi organizaţiile neguvernamentale, respectiv prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent, mai puţin a activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Compartimentului informatizare, activitate preluată în cadrul Serviciului Tehnic Administrativ.

De asemenea, se desfiinţează Direcţia Generală Transport Terestru şi se înfiinţează Direcţia Transport Feroviar prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Direcţiei Transport Feroviar, organizată în cadrul Direcţiei generale transport terestru şi prin înfiinţarea Direcţiei Transport Rutier prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Direcţiei Transport Rutier, organizată în cadrul Direcţiei generale transport terestru.

Se redenumeşte Direcţia Corp Control şi Anticorupţie, în Corp Control, organizat la nivel de direcţie.

Se reorganizează Serviciul Probleme Speciale, prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Serviciului probleme speciale, respectiv prin preluarea activităţii, structurii, posturilor şi personalului aferent Compartimentului prelucrare date cu caracter personal.

De asemenea, în urma acestei reorganizări a administraţiei publice centrale, Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor predă către Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării unităţile aflate în subordine sau autoritate, precum şi unităţile la care acesta îndeplineşte atribuţiile pe care statul român le are în calitate de acţionar, care desfăşoară activităţi în domeniul comunicaţiilor.

„Numărul maxim de posturi al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, se reduce cu 56 de posturi, din care: un număr de 28 de posturi aferente domeniului comunicaţiilor care sunt preluate de către Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, respectiv posturile şi personalul aferent Direcţiei Reglementări, Politici, Strategii şi Proiecte în Comunicaţii şi a celor care au atribuţii în domeniul comunicaţiilor; un număr de 28 de posturi vacante aferente aparatului propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii”, se mai arată în document.

sursa: News.ro, sursa foto: Facebook

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

22 comentarii

  1. De obicei cei care sunt foarte buni la a se promova si a comunica sunt slab pregatiti atunci cand vine vorba de meseria pe care trebuie sa o faca. Practic si-au dezvoltat skill-uri de comunicare pentru a-si ascunde carentele profesionale, asta am invatat eu din experienta mea persoanala. Sper sa ma insel cu Drula. Vom vedea,

    • Mai multe direcții mai mulți directori,directori adjuncți, secretare ,mașini de serviciu,șoferi etc .Cine a avut încredere în acești papițoi si-au luat megațeapă Eu ma bucur când văd că sunt mulți votanți mai proști ca mine.Eu după ce m-am fript cu Convenția Democrata m-am vaccinat aniprostie.Cei care s-au fript cu Petrov și nu au înțeles nimic pe lângă vaccinul Petrov au nevoie și de rapelul USR+0215 .Dacă nici după nu devin imuni la prostie sunt pierduți în propria prostie

    • Macar Drula munceste, Nasui a delegat si a plecat.

      Bine, daca ministerele astea erau la PNL/PSD, ar fi furat tot.

    • Poate vă hăckuiește Drulă dacă mai postați mizerii la articolele despre el! :))))
      O sa vedeți atunci că nu e bun doar la PR, ci este aproape un „geniu” IT multidisciplinar.

      Omu’ și-a sacrificat o cariera în IT și job-uri care l-ar fi plătit cel puțin $10.000 / luna (oricum, este mult mai inteligent decât băieții care au primit finanțare de miliarde pentru startup-urile lor).
      A renunțat la opțiuni bănoase de cariera profesională pentru a fi erou pentru patrie, dar iată că își primește aprecierile doar sub formă de critici de la diverși pretențioși de pe internet cu abilități superficiale de analiza.

      Din cauza hate-ului și a denigrării care vine de la audiența generală, profesioniștii care ar putea reforma și eficientiza instituțiile de stat nici nu intra în politică și nu vor job la stat. Asta așa, ca și studiu de caz.

      Drulă mi se pare ok ca ministru, insă motivul pentru care nu va obține 100% rezultatele dorite și reforma mult râvnită este pentru că eficiența/performanța se obține prin oameni, iar majoritatea salariaților din sectorul public din Romania sunt fie angajați pe pile (și numai chef de lucru nu au), fie lucrează fără cap, nestrategic și fără rezultate optime. Asta se intamplă pentru că NU au definiți indicatori de performanță care să-i ghideze să lucreze oră de oră în activități care ajută la atingerea obiectivelor strategice aferente unei strategii corect definite (si asta este absenta cu desăvarsire din ce am analizat eu pe website-ul MTI).

      Deci sunt mai multe elemente care lipsesc din peisaj și deageaba și-a selectat ministru o echipa de profesioniști în cabinet, dacă 95% din rezultate vin din ce face fiecare angajat din unitățile din subordine, unde lucrurile nu sunt încă monitorizate, iar reforma si implementarea de sisteme de performanta pana la nivel de individ poate dura câțiva ani.

  2. „Numărul maxim de posturi al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, se reduce cu 56 de posturi, din care: un număr de 28 de posturi aferente domeniului comunicaţiilor ”
    Se muta personalul de ici colo.
    Amantele raman pe loc!
    Ce se intampla daca 500 de oameni din Minister sunt concediați?
    Nimic!
    Nici nu se băga de seamă!

    • in general reorganizarile se fac ca sa se scape de oameni incomozi … in cazul de fata probabil de „amante” care se vede la psd si pnl au mare prioritate, pentru ca e si ele oameni.. cel putin pana la proba contrarie

  3. Mda, parca era vorba de a simplifica si mai reduce ceva din schema de organizare. Din stufoasă devine de-a dreptul arborescentă.

  4. Imi place mareata RESTRUCTURARE si REFORMA de la Ministerul Transporturilor: sa nu ziceti ca NU s-a SCHIMBAT nimic!
    Ii vor muta de colo-colo si NU va pleca acasa nici unul, vor ramane TOTI, cu Salariile uriase si Sporurile neatinse, evident, toti fiind „alesi” in urma unei „evaluari” pe „criterii de performanta”, cum ne asigura Cîțu ca vor actiona Minsitrii lui!
    Pariez si ca Organigramele vor exploda, clientela a 3 Partide TREBUIE sa incapa!!!!
    Nici pana acum NU stia Statul roman cati bugetari plateste din BANI publici, cate Institutii publice si Agentiii si Servicii publice exista, cum senina nevoie mare, ne povestea Violeta Alexandru anul trecut, dar sa vedeti de-acum incolo cu 3 partide in alianta si cu guri multe de hranit!
    Rusine, mincinosilor!!
    Asa vor arata maretele ‘reforme” ale aliantei 2021!!

    • Mafalda, cumva?

      „Pariez si ca Organigramele vor exploda”, „vor ramane TOTI, cu Salariile uriase”, „sa vedeti de-acum incolo cu 3 partide in alianta si cu guri multe de hranit!” si asa mai departe.

      Toate nenorocirile de pe lume se vor intampla, stim noi sigur.

      Eu zis ca asteptam cam doi-trei ani si sa vedem care sunt rezultatele acestui minister condus de cineva de la USR, in speta Catalin Drula. Ca am stat mai mult de 30 de ani cu „ai batrani”, dar cu astia noi nu avem rabdare nici doua luni. Nu avem argumente, dar stim noi sigur ca o sa urmeze apocalipsa. Deocamdata, ministrul asta pare pe drumul cel bun, pare hotarat sa schimbe in bine multe lucruri.

      P.S. La ministerul asta, la CNADR, la ministerul fondurilor europene nu salariile sunt problema. Daca ai oameni buni acolo, poti sa urnesti proiecte de infrastructura de miliarde sau de zeci de miliarde de euro. Si nu poti face asta cu oameni platiti cu salariul minim pe economie. Singura problema e sa isi faca ei treaba bine. Si poti judeca asta doar dupa rezultate.

    • Doamna @lili, cam aveți dreptate aici. Însă problema nu este existența bugetarilor (cineva trebuie să lucreze în joburile respective). Problema este că nu se plătește strict pentru eficiență și performanță.

      Ca să vin cu date concrete: m-am uitat la documentele strategice publicate pe website-ul MTI: sunt cam varză!
      Am fost foarte dezamăgită de mediocritatea lor: n-am găsit nimic util, inteligent, niciun obiectiv strategic legat cu cauze-efecte, nicio strategie credibilă și completă, structurată în tabele cu obiective, KPIs, ținte și documentele strategice cu grafice frumoase în prezentări power point care să fie publicate pe site, conform principiului transparenței pe care ar cam trebui să îl respecte toate ministerele.
      N-am văzut nimic care să justifice pentru ce au fost plătiți acești indivizi!

      Să mă aresteze acum pentru libertatea de exprimare și pentru critică!

      Toate documentele referitoare la strategie de pe website-ul MTI sunt arhaice (out of fashion și neconforme cu bunele practici internaționale).
      Cele referitoare la perioada anterioară sunt absolut mediocre.
      Intuiția îmi spune că și mediocritatea aceea nu a fost rodul muncii angajaților deja consumatori de fonduri publice, ci al “muncii” vreunui consultant extern care a mai facturat și el ceva caș pentru banalități. Este o RISIPĂ A BANULUI PUBLIC!

      Asemenea mediocritate nu este acceptabilă nici măcar dacă ar fi avut doar un singur specialist în departament care să fie plătit doar cu 150.000/ an. Dar când acolo este o echipa care consumă din fonduri publice >500.000 RON/ an + milioane RON probabil plătite pe consultanță externă în domeniul strategic către alți mediocrii mufati la bani publici. Din moment ce sunt capabili doar de semi-strategia aia incompletă , vorbim de furt din ban public.

      Este clar că nu au niciun expert pasionat de domeniu, pentru că dacă ar fi existat așa ceva, ar fi făcut el și treaba celorlalți, ca să nu se facă el de râs prin asociere.
      Un expert român de top (cu experiență internaționala) ar face într-un luna cât nu este capabil un departament într-un an.

      Faptul că nu au fost capabili (atâția ani și cu atâția angajați) să creeze un sistem modern de management al strategiei și al întregii organizații, să îl publice online (măcar rapoartele săptămânale de analiză a performanței structurilor din subordinea MTI și rapoarte lunare referitoare la atingerea obiectivelor) – înseamnă că departamentul subperformează la greu. România nu are nevoie de mediocrii și dezinteresați să toace banii publici!

      Din moment ce nu au respectat principiul transparenței și nu au publicat niciun document referitor la strategie și la activitățile lor, iar performanța MTI (responsabilitatea lor) a fost de toată praștia, cu un deficit de +450 milioane RON /2020 (în afară de pierderile datorate subvențiilor), este clar că reforma necesară implică inclusiv înlocuirea nepasionaților cu performanta sub-standard, pe motiv a slabei performanțe organizaționale și a lipsei livrabilelor individuale postate pe website.
      Deci iată că există motive de restructurare, însă nu se va face.

    • @lili
      Ministrul poate face treabă în minister doar cu directori/manageri/specialiști care sunt cam de același nivel ca și el: foști bursieri (pe merit) pe la universități de top, foarte bune abilități de comunicare în limba română și în engleză, nivel ridicat de inteligență generală.

      Dar profesioniștii de genul ăsta sunt deja vânați (headhunted) pentru job-uri de 35k/luna. Singurul motiv pentru care ar veni în minister este: patriotismul. Din păcate sacrificiul pe care îl va face un profesionist de top care se decide să lucreze în sectorul public nu va fi doar financiar ci și reputațional. Mulți cârcotași de pe margine vor zice: a fost angajat pe pile, e prietenul lui din ONG /din partid. Dacă vorbim despre o ea: automat este ” o c*rvă!” deși ea poate are de 2x mai multă și calitativă educație și IQ chiar decât cei mai privilegiați și mai bine plătiți din sectorul public. Sectorul public duce lipsa de suficienti profesionisti si lucrul asta se vede in rezultatele slabe din ultimele decenii.

      Trebuie să aveți răbdare cu reforma. Reforma nu se face doar pe hârtie sau prin implementarea ei doar la nivel de cabinet de ministru sau direcții generale/ departamente din minister. Ea trebuie să fie implementată la nivel de angajat din instituțiile din subordine pentru că ei sunt responsabili de execuția strategiei și de 95% din rezultate.

      Eliminarea din funcții a celor angajați pe pile (care nu fac nimic) și eficientizarea activității celorlalți (angajați, parteneri, contractori) prin inserarea în contractul de muncă a indicatorilor de performanță pe care să ii atingă în activitatea lor – este un proces de restructurare care durează cam ~2 ani. Asta doar în scenariul în care este voință politică și perseverență.

    • @Diana Rd: Cunosc CVul impresionant de om scolit si inteligent al dlui Drula, dar omul NU a condus NIMIC la viata lui, NIMIC nu il recomanda ca mare Manager de TOP care sa ne uimeasca cu REZULTATELE lui!
      CE a FACUT memorabil dl Drula la viata lui, ce a REALIZAT el pana acum?!
      CE a FACUT, vizibil, spuneti-mi „Uite asta a FACUT dl Drula”, nu ca a „facut” parte din Parlamentul Romaniei la Comisia nu stiu care, Comise de bagatori de seama cu ZERO realizari sau la Minsiterul Transporturilor in functia de Consilier sau Secretar de stat bagator de seama, ca in Romania noastra!
      Acolo a facut un mare nimic romanesc!!!
      Cate Companii de TOP l-ar fi angajat pe dl Drula pentru functia Number ONE, adica CEO, avand acest CV?!
      Credeti ca DACIA RENAULT l-ar angaja ca Number One, ca CEO, asa cum e el acum in fruntea MT?!
      Nici vorba, cand NU ai condus o ECHIPA de cel putin 100 oameni la viata ta, adica EXPERIENTA de CONDUCERE in TOP MANAGEMENT e ZERO, nu se uita nimeni la CVul lui impresionant, cand e vorba de a selecta pentru Functii de TOP Management!
      Despre asta discutam, despre oameni care au EXPERIENTA TOP Managementului, de asta are nevoie Romania acum, de MANAGERI Profesionsiti de TOP in fruntea MInsiterelor!
      Dl Drula, are un CV impresionant, dar ZERO experienta de Manamegent de TOP, mai mult el NU a CONDUS nimic la viata lui!
      Sa dea Domnul sa reuseasca, eu nu cred ca se va intampla…
      Reformele de care are Romania nevoie ACUM(pana nu e prea tarziu, deja pare a fi in Valea Jiului, de exemplu!) CER Manageri de TOP, cu experienta in Reorganziari si Restructurari, e mare lucru, nu-i suficuent un CV de om foarte inteligent…
      Dna, ati CONDUS o structura de o anumita dimensiune, vreodata, la viata dvs?!!
      Despre asta vorbesc: despre a conduce, a fi Manager de TOP, asa cum e nevoie azi in Romania… pana nu e prea tarziu, ca DACA acum aceasta alianta NU FACE Reformele necesare si PROMISE, ADIO Reforme!!!

    • Dvs. aveți ceva cu managementul și cu ministrul Drulă.
      Am mai dezbătut pe tema funcțiilor de management cu dvs. și am demonstrat că le-a bifat pe toate de-a lungul timpului.

      Am o întrebare pentru dvs.: un profesionist, înainte să devină manager, are experiență de management?
      Unii nu dețin nici măcar 7 ani de experiență de muncă înainte să devină manageri.
      Ministrul are +15 ani de experiență profesională, deci este ok.

      În plus, ca modus operandi, sigur beneficiază de expertiza și know-how-ului rețelei de specialiști din cadrul uniunii.
      REFORMA implică eficientizarea operațională și a resurselor umane, cea din urmă necesitând parcurgerea unor pași logici și intuitivi (nu e rocket science): etapa de evaluare a personalului realizată de managerii din companiile din subordine (probabil etapa în care se află acum) urmată de inserarea de indicatori de performanță ca anexă la contractul de muncă. Lucrurile astea durează +6 luni, deci trebuie să aveți răbdare.

      CE A FĂCUT: reiese clar din CV-ul bine structurat și la obiect: a făcut performanță pe cercetare, în startup-uri de tehnologie mediul privat, în ONG-uri și a fost implicat în proiecte IT cu impact social, ceea ce este lăudabil.

      ÎN PARLAMENT: Luări de cuvânt: 205 (în 116 ședințe). Luări de cuvânt în BP: 27 (în 21 ședințe);.Propuneri legislative iniţiate: 79, din care 13 promulgate legi. Proiecte de hotarâre iniţiate:1. Întrebari şi interpelări:93; Moţiuni:15.
      Cifrele astea cred îl situează în top 5% cei mai activi parlamentari (deputați).

      Nu mai repet restul detaliilor pentru că le puteți accesa dând click pe fiecare categorie esențială pe: cdep – Cătălin Drula.

      ÎN DOMENIUL TRANSPORTURILOR: a monitorizat activitatea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii (MTI) încă de când a înființat ONG-ul PRO Infrastructură în 2015 și a petrecut „ mii de ore studiind proiecte de autostrăzi, comparând, scriind analize, organizând campanii publice pentru o administrare eficientă a banilor publici destinați infrastructurii rutiere”, atât ca ONG-ist observator independent, cât și ca membru al Comisiei de Transport.
      La realizări mai adaugă: familie, copii, activități civice și sociale. La fel ca și fiul dvs. despre care mentionati acum cateva luni.
      Dacă fiul dvs. ar intră în politică și ar vrea să facă reformă, oare tot așa l-ați critica?

      Puneți-vă dvs în locul ministrilor și spuneți ce ați face diferit? Credeți că veți obține rezultatele cât ați pocni din degete?

      Sincer, nu mă puneți acum să vin cu ultra-detalii despre dl Catalin Drula si să vi-l prezint ca rupt din stele de perfect în corectitudine, pentru că nu cunosc persoana. Nu am auzit de dlui înainte de noiembrie 2020 (ciudat, dar niciodată n-am deschis articolele despre el) deci ar trebui să fac un background check acum, și nu am timp de așa ceva. Pot să vină să-l apere tac’su, nevastă-sa, amicii, patronii cărora le oferă contracte si altii care au beneficii de pe urma dlui.

      Nu vreau să fiu părtinitoare și nici nu voi mai investi timp în observarea activității acestor miniștri.
      Ironia ar fi ca dvs. și eu sa reflectăm la salvarea țării (inclusiv în weekend-uri), în timp ce ei se distrează la munte cu cei cu care împart fondurile bugetare.

      Eu vă înțeleg nemulțumirea și nevoia de a vă exersa spiritul critic, însă în loc să scrieți „rușine, mincinoșilor!” și să-l criticați că nu este calificat, competent și nu are experiență de management (aspecte în care el este ok), ați putea să cereți mai multă transparență și clarificări în zonele gri care lasă loc la interpretări – pentru că acolo se fac greșelile!

      Așa cum dumneavoastră sunteți exagerat de critică, așa poate și eu am fost biased pro-USR, la fel ca și G4Media, pe care îi invit să investigheze scandalul actual EGIS – MTI.

      Mă așteptam ca ministrul să iese cu un mesaj clar și la obiect în care să specifice că s-a respectat legislația și procedurile standard interne referitoare la modul cum au abordat speța EGIS. Nu s-a întâmplat așa, deci aici este o arie de îmbunătățire.

    • @Diana RD: V-am mai explicat o data: ca sa faci PERFORMANTA la nivel inalt intr-o functie de TOP Management(ditamai Minsitrul la Transporturi!) e nevoie de Experienta de Manager!
      Credeti ca un CV precum al dlui Drula are vreo sansa sa intre in selectia pentru TOP Management la Dacia Renault?!
      Nici una!
      Da, trebuie sa incepi de undeva, sa iti formezi Experienta in Management, TREPTAT, dar INCEPI cu functii de Manageri operationali(Lower Manageri), apoi de Manageri de nivel mediu(Midlle Manageri = Sefi Directii sau Departamente), in final Manageri de TOP(TOP Manageri= Directorii: Financiar, Vanzari, Marketing, Achizitii…+ Directorul General)), ori eu asta spun ca dl Drula NU a parcurs, ca experienta manageriala, aceste trepte firesti, de FORMARE a experientei manageriale!
      Cum sa faca PERFORMANTA intr-o ditamai structtura precum Minsiterul Transporturilor daca el NU are nici o Experienta manageriala, NU a condus vreo structura sau NU are un MBA, de exemplu!
      Studii de Management ZERO la dl Drula!
      Cum sa asteptam sa faca PERFORMANTA intr-un ditamai Minsiterul fara pic de Experienta manageriala!?
      Din acest motiv spun ca CVul dlui Drula NU ar trece la Dacia-Renault la o selectie de CVuri pentru functii de TOP Management!
      Am lucrat in Industria Auto, am lucrat si cu Dacia si cu francezii lor si cu altii, stiu bine ce inseamna Management de TOP!!!
      Daca asteptam sa REFORMAM Romania, avem nevoie de Manageri de TOP, care sa FACA ce trebuie, RESTRUCTURARE si REORGANIZARE, FIX cum frumos PROMITEA Johannis(gasiti cuvintele lui!), altfel politicul va face ce stie sa faca de 30 de ANI si vedeti balbaielile de la o zi la alta ale lui Fl Catu: Orban si PNLul nereformat NU vor Reforme… nici de celelalte partide nu sunt convinsa, UDMR sigur nu e interesata decat la TV..

      Si mai spun ceva: cel mai bun Inginer electronist, de exemplu, NU e musai si un bun manager in domeniu… cel mai bun inginer proiectant NU e musai si un bun manager al Departamentului de Proiectare….specialistul e una, Managerul e mult mai mult!!

  5. Deci usereii se chinuie să-i depășească pe pizidei în ticăloșii? Că le iese, văd.

    • traiasca penele apele

      da de.und eti-ai dat tu seama ca planul asta e o ticalosie marca psd? dupa nici doua luni de cand sunt in guvern

  6. E normală noua structură pentru activitate eficientă. Dar observ că se face cu oamenii vechi. Acum se va vedea dacă nu vor sau nu erau lăsați să muncească.

  7. Ce ne arată el acolo? I-au dat în sfârșit diploma de cel mai sexy ministru?

  8. PSD e viata mea. Daca nu ma uit la antena3, nu ma ia somnu’!

  9. Daca era ministru de la psd, faceam autostrazi invizibile in toata tara! L-am vazut pe Ciolacu la antena3 prezentand noua tehnologie de constructie invizibila! Respect Liviu dragnea