G4Media.ro

Producătorii de prezervative se plâng că le-au scăzut vânzările cu până la…

Producătorii de prezervative se plâng că le-au scăzut vânzările cu până la 40% din cauza Covid / A apărut distanțarea și s-au închis restaurantele, hotelurile și casele de toleranță

Coexistența forțată între zidurile casei nu a aprins industria prezervativelor, ci dimpotrivă a prăbușit-o, se plâng producătorii de prezervative, care se aștepta la începutul pandemiei de Covid la creșteri substanțiale, relatează La Repubblica.

În ciuda faptului că familiile au trăit împreună mai mult timp, distanțarea socială, cea care a demolat întâlnirile ocazionale a dus la prăbușirea vânzărilor, susține Goh Miah Kiat, CEO-ul Karex, compania malaeziană care produce unul din cinci prezervative aflate în vânzare în întreaga lume.

El susține că doar această companie că a suferit, în ultimii doi ani, până la 40% din vânzări. Cauza identificată de industrie: obloanele coborâte ale hotelurilor și motelurilor, care – mai ales în țările mai puțin dezvoltate – oferă intimitate cuplurilor care fug de casele lor supraaglomerate. În plus, industria sexului plătit aproape că s-a închis în această perioadă.

Așteptări deșarte

La începutul pandemiei, când estul lumii s-a oprit, însăși Karex a avertizat că întreaga lume este în pericol să rămână fără contraceptive. A fost o predicție riscantă. În vara lui 2020, Durex a susținut la rândul său că va urma un salt al vânzărilor, din cauza slăbirii normelor de distanțare care au redus „oportunitățile de contact intim”.

Cu toate acestea predicțiile libertine s-au dovedit a fi complet greșite. De exemplu în Italia, un raport al tendințelor și al consumului, spune că sexul a alunecat la capătul priorităților post-pandemie: 64% pun ca prioritate grija de sine, 63% munca și doar 24% își caută un partener. Și atunci nu este o coincidență că vânzările de prezervative în comerțul cu amănuntul la scară largă din Italia au fost cu 10% sub nivelul pre-pandemie în 2021.

Piața globală a prezervativelor nu mergea bine nici înainte de pandemie. Potrivit Iri Research, aceasta venea pe o serie a scăderilor vânzărilor cu 2,4% și 3,4% în 2017 și 2018, înainte de a reveni (+1,2%) în 2019 și apoi a se prăbuși în 2020 (-4,4%). Există mulți factori în spatele încetinirii: de la maturitatea amânată a noilor generații, la alternative de contracepție, până la rețelele de socializare care distrag atenția celor mai tineri.

Sursa foto: Pixabay

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

11 comentarii

  1. EI CUM, CA DOAR PLATIM AMANTELE SI AMANTII ASTORA CARE NE „conduc”

  2. Un articol despre nimic…poate lumea vrea să facă copii, nu se vede in cresterea natalității, dar corporatistele care au stat nemeritate până la 40 de ani au trecut la vibratoare…iar alea se spală

    • Pentru că merita, nu sunt nemeritate!

    • Incel much?

  3. Saracii de ei , toate companiile miliardare se plang ca nu mai au cateva milioane , nts nts . Da omu de rand ca saraceste zilnic 🙂

  4. Eu folosesc balonașe că îmi place să simt pasarica umedă…

  5. Să le dea statul un ajutor. Ar fi mai gingaș dacă statul ar folosi prezervative în relația cu cetățeanul.

  6. Acasa nu folosesti prezervativul. Doar in deplasare. Si cum deplasari nu mai sunt ca sunt toate inchise…

  7. Eu si partenerul meu de viata le umflam si le folosim in casa pe post de baloane decorative.