G4Media.ro

Pe linia de cale ferată spre aeroport ar putea circula un singur…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Cadență de 50 de min, bravo CFR, sa va mulțumim ca nu puneti un tren la 2h. E nevoie de cel putin 30 de min cadenta la un aeroport de marimea OTP. Si spre 15-20 min la orele de varf pt plecari/sosiri. CFR se pare că nu stie in continuare pe ce lume trăiește.

  2. Vi s-a întâmplat vreodată să mergeți într-o țară străină și să așteptați 40 de minute până pleacă trenul? Dacă trenul va fi la interval de 50 de minute nu va circula nimeni cu el, doar cei care nu știu cât durează. Dacă lansezi un serviciu nou nu e normal să-l faci atractiv de la început?! Mă mir că cei responsabili nu știu acest lucru!

    Iar toată discuția asta cu operatorii privați mă pune pe gânduri…Din câte îmi aduc aminte de există precedentul în care directori de la CFR au sabotat instituția pentru a favoriza operatori privați. E ok să fie și operatori privați dar responsabilitatea managerilor de la CFR e să asigure un serviciu competitiv, mai ales că linia cred că va fi profitabilă.

    • Da, în Olanda pentru Schipol si in Spania pentru aeroportul din Madrid.
      Pana una, alta, traficul aerian este bine sub ceea ce a fost inainte de pandmie.
      Dacă vor lasa mai mulți operatori vor fi mai multe trenuri pe de o parte, iar pe de cealaltă, daca va fi foarte solicitat traseul in mod sigur se vor suplimenta trenurile.

    • @Nman: Bullshit in cazul Olandei, la Schipol opresc toate IC-urile spre rotterdam si alte localități, aka lucrari facute cu cap. Iar Madridul are metrou la aeroport.

  3. 50 min? hilar. S-au k… pe ei nu stiu citi ani, a costa o karuta de bani, a fost facut numai ca era povestea cu campionatul de fotbal altfel mai dura 10 ani, si baga un singur tren la 50 min? Pai numai un avion are capacitate de 180 de locuri

  4. hmm, 50 de minute??? 70 de locuri???
    Pai de ce l-am mai facut? 70 de locuri, asta e juma de avion. in conditiile in care dimineata intre 6-8 sint peste 20 de zboruri, deci peste 2000 de pasageri. Bine-nteles ca nu toti vor folosi trenul, insa CFR ofera 70-110 de locuri pe ora? Nici macar 10%?

  5. In conditiile astea putea sa nu mai construiasca

  6. Numa’ vesti bune:
    1. Are doar o cale de rulare, prin urmare nu exista riscul sa mearga pe contrasens, cu Bode dormind pe bancheta. Vestea rea e ca, in caz de necesitate o sa-i puna sirena si girofar!
    2. Va merge rar, sa nu deranjeze, pe de-o parte, companiile de taxi (a se citi rechinii/teparii) ce opereaza in aeroport, pe de alta parte, business-urile lu’ Comi Tiriac.
    3. Va merge rar, pentru ca va merge prin camp buna parte si cum nu-i nimic de vazut, n-are de ce sa vina (mai) des…de 50 min.
    Teapa noastra e ca am crezut ca se va face ceva util, pe cand astia vad investitia asta ca pe trenuletul din Oraselul Copiilor!
    Daca inca nu aveati motive sa iesiti la vot!!

  7. Așadar toată lucrarea cu întârzieri și chinuri a fost de pomana? Doar ca să bifeze o căsuță în checklist-ul pentru campionatul de fotbal de anul asta? Nenea directorul CFR călători ar trebui sa ne spună cine a făcut proiecțiile de trafic și cum au ajuns la concluzia ca un tren la 50min e destul. E o limitare tehnică având în vedere faptul ca e o singură cale de rulare? Nu pot sa furnizeze mai multe automotoare? Tare sunt curios sa aflu cine a sfeclit-o de data asta.

  8. 50 de minute pe fiecare sens sau 50 min din otopeni, peste 50 min din gara de nord deci in total astepti 100 minute pe sens? Exista totusi si o veste buna, daca e o cursa de 15-20 minute inseamna ca intarzierea pentru o cursa va fi doar ocazional de peste 2 ore. Stai sa vezi cati vor pierde avioanele cand locomotivele cfr vor ceda in mijlocul campului. Tara de cocalari mafioti!

    • Deci din momentul cand a plecat trenul din statie, vei astepta 50 de minute pina ce poti pleca cu urmatorul.
      Aproximativ 22 de minute un drum (x2) plus stationare 3 minute in gara (x2).

      Intrebari:
      Se vor vinde bilete peste capacitatea trenului?
      In tren se poate sta in picioare?
      In tren se poate sa fie inghesuiala precum sardinele? Dar bagajele?
      Biletele vor fi valabile pentru o anumita ora/zi?

  9. ce porcarie…. nici macar faptul ca e o linie nu justifica un tren la 50 de min, pentru ca in camp, unde e spatiu destul, se poate face o dublura de 500 m in care sa se intersecteze trenurile, si asa ar fi unul la 25 de min. Asta e o solutie veche de 100 de ani cand ai o singura cale ferata si vrei sa pui doua trenuri / cabine. Orice funicular are asta.
    Si da, cand dimineata pleaca 7 avioane in 1 ora, un tren la 50 de min cu 70 locuri e apa de plaoie. ar trebui doua, deci unul la 25 de min, cu o capacitate cel putin dubla.
    Bugetari sau hoti.
    Acest mare director CFR e acelasi care distruge gara Oravita, programand trenul de dimineata pre oras sa ajunga la 10 in oras, in loc de 7 dimineata, sa mai ai a sens pentru navestisti. Si apoi spun ca nu are trafic, si in curand o sa inchida cea mai veche linie din Romania. Niste dobitoci sinistrii! Ar trebui ca pe vremuri judecati pe tru subminarea economiei! As plati eu pentru injectii, plumb..