G4Media.ro

Noul pasaj peste autostrada A0, deschis la începutul anului 2024, i-a „sigilat”…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

14 comentarii

  1. Daca nu este in localitate nu se face trotuar. Pietonii merg pe pod ca pe tot DJ-ul. Dar cel mai bine e sa nu mearga pe pod decat cu masina. Ca-n SUA – n-ai masina esti mort.

    • Pai si podul de peste centura de ce este plin de treceri de pietoni si are si trotuar?

    • Este in INTERIORUL zonei locuite a localitatii!
      Inclusiv autostrada A0 TRAVERSEAZA o zona locuita, practic separa doua zone locuite! Practic este o autostrada noua care trece printr-o localitate!
      Asta pt ca „au lucrat” si proiectat cu date de acum 2 decenii!
      Romania lucrului bine facut!

  2. Acostament, trotuar…ce-i ala? Fugi d`aici…

  3. Păi pasajul acesta este în fapt un eșec al politicilor publice de proiectare și execuție a lucrărilor de infrastructură în acord cu interesul public al comunităților locale.Ce altă definiție a eșecului și incompetenței în domeniu poate fi mai clară?

    • „noi murim aici, ne schilodim copiii, ne-ați tăiat localitatea în două, de fapt, aici e oraș, acum nu știu câți ani era câmp, de acord , dar nu mai e câmp, ne-am mutat noi, ”
      Deci când s-a aprobat proiectul acolo era câmp. Între timp în locul unde era proiect aprobat pt pod unii au primit autorizație de construcție pt case. Sigur nu pe baza de spaga. Sigur, sigur. Sau poate nici nu au vreo autorizație.
      In concluzie nu mai poți domle construi nimic în tara asta, infrastructură, ca și-au construit unii case pe unde au vrut și pe unde n-au vrut.

  4. La ce este nevoie de trotuare, treceri de pietoni, iluminat public? Siguranta pietonilor este pentru tari civilizate. Romania ne demonstreaza ca nu este una din moment ce se investesc fonduri imense in infrastructura rutiera, insa sunt ignorati pietonii.

  5. Se poate face o pasarelă specială pentru pietoni, mare brânză.

  6. Sigur că se poate interveni pentru remedierea situației post factum, dar de ce acest lucru nu a fost avut în vedere în paralel și concomitent cu execuția pasajului?Totuși mi se pare ridicol si periculos să execuți la nivelul anului 2023, lucrări de infrastructură pe baza unor studii de fezabilitate din perioada 200i=2010, deci de acum 13=15 ani.

  7. *2008=2010

  8. De câtva timp, urmăresc cu uimire ”calitatea” și lipsa evidentă de profesionalism, dovedite la unele lucrări de infrastrucură din capitală. Am avut parte până acum de asfalt turnat direct pe piatră cubică, asfalt așternut pe fundație fără emulsie, strat de asfalt subțire, beton asfaltic necorespunzător pe rol de strat de uzură etc. Acest pasaj este un exemplu cras de luare la mișto de către proiectant și achizitor a criteriilor care trebuie să țină cont de specificul fluxului de trafic de toate felurile și de necesitățile comunității. Mă surprinde neplăcut că nu este vorba despre o localitate mică din provincie , ci de chiar capitala țării.

  9. De fapt, ce mare brânză ? – zice, se pare un bucureștean. Așa băieți, lăsați pretențiile. Merge și așa.

  10. noi nu trimitem oameni nicaieri. doar in mormant, cu zile. CNAIR =/= NASA. nu e nici macar la nivelul firmei de salubrizare de la nasa