
Nicuşor Dan: România are potenţial gastronomic, poate să fie folosit ca brand de țară
Nicuşor Dan, candidat independent la alegerile prezidenţiale, consideră că potenţialul gastronomic al ţării noastre poate să fie folosit ca brand al României, prin includerea componentei gastronomice în activităţile turistice, transmite Agerpres.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
„Am avut o întâlnire cu reprezentanţa ai micilor producători locali, agricoli, din toată România (…). România are un potenţial gastronomic care poate să fie folosit ca brand al României. Avem în România o mâncare care este foarte diversificată de la regiune la regiune şi pe care toţi turiştii străini şi români o apreciază şi România trebuie să dezvolte ca brand această direcţie. E nevoie ca statul român să sprijine promovarea produselor tradiţionale, atât în România cât şi în diaspora. E nevoie ca în activităţile de turism, pe care statul român să le sprijine, componenta gastronomică să fie sprijinită. E nevoie ca ataşaţii comerciali ai României să aibă asta ca preocupare şi e nevoie ca statul să sprijine o educaţie alimentară, începând de la vârste mici, pentru că înseamnă sănătate şi o păstrare a unei identităţii locale şi naţionale”, a spus Nicuşor Dan, duminică, la sediul său de campanie, după întâlnirea cu reprezentanţi iniţiativei „România cu Bun Gust”.
Potrivit lui Nicuşor Dan, o modalitate prin care statul poate sprijini o educaţie alimentară este ca „atunci când oferă hrană în şcoli, în spitale, să apeleze la producătorii locali din vecinătate”.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2025 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii