G4Media.ro

Ministrul Cadariu anunță întoarcerea frunzei în promovarea României: ”Ne lipseşte elementul care…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. La cati se zbenguie prin guvernul asta e buna o frunza sa se acopere.

  2. Halucinant!
    Ce-i lipsea Romaniei ca sa atraga turistii?!
    Frunza dnei Udrea!

    Bai Cadariule, sunt convinsa ca ai vizitat multe locuri din lumea asta, fara frunza la promovare!
    Turistii merg in locurile fara frunza la promovare, dar unde merita!
    Vedeti ce-ati facut cu Mamaia si veti intelege ca NU sunteti in stare de nimic!
    ZERO sunteti!

    Sau… poate frunza dnei Udrea sa readuca inapoi turistii acre fug de litoralul romanesc?!!!
    Uita-te de exemplu la Aradul romanesc vecin cu Szegedul din Ungaria, ambele cu arhitectura ART NOUVEAU superba!
    Plin de turisti in Szeged, o mare placere sa vezi orasul curat, ingrijit, cladirile superbe renovate TOATE, dar in Arad risti sa-ti cada caramizi in cap de pe cladirile stil ART NOUVEAU, jumate in stare deplorabila!!

  3. Care frunză? E doar o jumătate de frunză, probabil de la defrișări!

    • Absolut sarcasm intr-adevar. Ramanem cu frunza in format digital asa”de aducere aminte”.

      Defrisat …. AU RAS la firul ierbii! Apuseni, Maramures, S-E Transilvaniei … nu doar taiat, absolut ras tot !

  4. Frunzaverde, Sorin Frunzaverde unul dintre groparii turismului, unul dintre specialiștii cdr care au privatizat prin cekebra”asociere în participațiune”multe hoteluri. În memoria lui probabil a făcut și Udrea frunza!! Vorba celui de nai sus, la cât e de mare gradina guvernului…!

  5. Vezi sa nu o pui și pe UDREA in funcțiune. 😝

  6. Daca frunza ar acoperi pasarica lu’ Nutzica , sunt convins ca ar avea mare succes , mai ales pe plan local. In loc sa folosim talentul doamnei Udrea , noi o tinem in puscarie pe nedrept .
    O mica schimbare , in loc sa zica : „explore Carpathian garden” , sa zica „explore Nutzi’s garden for 10% only” . Toata lumea ar fi curioasa.

  7. Sunt mai multe brenduri de tara : pentru polonezi si israelieni turismul in Romania inseamna intr-adevar muntii Carpati, pentru americani Dracula, iar pentru francezi Casa poporului. Pe masura ce se dezvolta infrastructura pare sa apara brandul „casele colorate din Transilvania”. Un brand care ne lipseste este cel culinar : daca vrei sushi cauti un restaurant japonez, vrei paste – unul italian, etc. Ce fel de mancare ii face pe straini sa caute un restaurant romanesc :eu speculez ca va fi ciorba, in special cea de burta.

  8. De ce vin străinii în România – turiștii mă refer?
    Din multe multe motive. Plecând de la berea ieftină din centrul vechi, tracând lejer pe la saloanele de masaj erotic, până la explorarea unei lumi vechi, încă neatinse de modernism, și până la festivaluri pe malul mării sau la Cluj.

    Nu poți uni toate astea sub mizeria aia de frunză. Nu suntem Canada sa faci un brand din frunza de arțar.

    E greu când nu ai cu ce să simbolizezi mozaicul care e România turistică. Așa că de ce să încerci? Ce brand are SUA? UK? Elveția?
    Drapelul național este suficient.

  9. Singura frunză care ar aduce turiști în România, ar fi frunză de Marijuana! 😅

  10. Astia de acuma toti vor sa se intoarca la traditionalismul ala natural de grota unde frunza era indispensabila.