G4Media.ro

Lucian Ciolan, prorector al Universității din București, despre România educată: Este pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

13 comentarii

  1. Să aplaudăm pe Întâiul Schior al Ţării!!!

    Că poate din prorector avem noroc şi ne facem rector!

    Ce minunat este Marele Cârmaci!!!

    👏💋👏💋👏💋👏💋👏💋👏

  2. Sunt curios ce se ascunde in spatele perdeli de fum Romania Educata? Proiectul a fost lansat acum cativa ani de zile si atat, acum e agitat din nou, sunt sigur ca pentru putin timp si fara nici un fel de implicatii serioase asupra invatamantului.

  3. La palavre si proiecte nici dracul nu va poate intrece.

  4. Ca sa va faceti idee de „competentele” (vorba lui campeanu) domnului Lucian Ciolan:
    Lucian Ciolan – profesor Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei (Universitatea din Bucureşti), ocupa functia de prorector! Articole ISI 7, Hirsh factor 3
    T.M – profesor associat de psihologie Universitatea din Szeged (cea mai apropiata geografic universtitate straina de Romania) 71 articole ISI, Hirsh factor 12.
    In concluzie romania educata= romania impostoare

    • Nu intereseaza pe nimeni din actuala clasa politica cresterea nivelului de educatie, oamenii educati sunt mia greu de manipulat.
      Cum am spus mai sus, e doar o perdea de fum trambitarea proiectului Romania Educata, menita sa acopere poate ultimele sondaje de opinie, paote imprumuturile pe care Catu le face pe banda rulanta, poate ineficienta guvernului si o guvernare care pe asamblu dezamageste din ce in ce mai mult.
      Daca lucrurile vor continua in aceeasi directie, iar AUR migreaza spre zona conservatoare pe modelul Jobik din Ungaria, AUR va creste la peste 25% iar USR-ul se va scalda undeva la sub 10%.

  5. ce sclav….

  6. E precum in Caragiale.
    Unul arunca un proiect ciudat, idealist, chiar daunator unei educatii de calitate(servind individul, nu valoarea). Iar caraghiosii il lauda.

  7. Consider că instituția Recomandării este absenta in universitățile românești de foarte mult timp. In alte tari, un elev meritoriu nu ajunge în universități de top fără niște recomandări de la foștii lui profesori (sau de la pastor, uneori), pe lângă susținerea unui interviu. La noi, un profesor Șef de Catedra, nu mai poate ghida, printr-o recomandare, viitorul profesional al colabora-torilor săi, iar după ce se pensionează, nici atât. Mai mult, ca profesor asociat, riscă să i se „facă vânt” cât mai repede, pentru a i se lua locul de către „lupii cei
    tineri” care n-au încă pregătirea necesară, dar se grăbesc și nu le pasă.

  8. Daca un individ care poate spune așa ceva e in mediul universitar, atunci ce sens mai are de vorbit despre educație: „să mobilizeze zonele de expertiză care să ducă viziunea asta în implementare, să înlocuiască unele truisme cu chestiuni importante care poate nu sunt așezate aici”.
    Oar acest om își dă seama că se află în zona alfebetismului funcțional universitar?

  9. Reprezentanții U.B. nu sunt in stare să-și rezolve problemele din interior dar se pricep să-si dea cu părerea pe tot felul de subiecte!