G4Media.ro

Grindeanu, despre majorarea salarială din sectorul feroviar, de la 1 ianuarie: A…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Nu ma pricep – exista greve ilegale si greve pe care le analizeaza un judecator daca sunt sau nu legale.
    Una peste alta, are cineva o statistica cu deplasarile cu trenul in delegatii ale angajatilor statului – ca sa faca economie la combustibil, revizie auto, asigurari, sofer…

  2. E de-a dreptul paradoxal felul intortochiat, imbarligat, dar rapid prin care partidul asta a pus pe butuci CFR, dupa ce ani si ani de zile industria si serviciile feroviare au fost folosite drept cap de lista ideologica cu privire la lupta impotriva regimului ”burghezo-mosieresc”.Ce ar zice Vasile Roaita, indiferent cine era el ?
    Intrebarea este ce ar zice Carol I, vazand mandria lui, calea ferata. cu un ministru al transportului care vorbeste in dodii despre salariile din CFR, in timp ce liniile de cale ferata se depreciaza, trenurile de calatori au devenit locuri de tortura medievala, scaunele fiind practicabile doar cu pretul sanatatii fizice si mentale, timpul feroviar, ca sa-i zic asa, a devenit miza de pariuri, peste vara rezista doar cei cu vana extraterestra, care nu respira aer, doar codoi si azot si in general, iti platesti pacatele, plus pe cele ale stramosilor.
    Fara cale ferata (normala) cadem sub posibilitatile motrice ale lui Burebista, care era tot timpul in tot locul, doar cu bidiviul ala al lui cu sha, ceea ce cred ca ne-ar trebui si noua. PNRR permite financiar.

  3. Țeapă pesedoasă